SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Krav Maga

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 113127

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 199 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 8793
Ngaoh:noooo,Ja jestem po studiach,zaczynam miec pojecie o BJJ,wiec moze jestem godzien rozmowy z Toba.Na poczatek tradycyjnie powiem Ci:DROGI KOLEGO,WYPELNIJ PROFIL!!!,jesli juz chwalisz sie Swoimi wymiarami i osiagnieciami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 84 Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 1992
jup

ngaoh = horpyna? ppppp
buehehehehe... wiem ze moj list nic nie wnosi , ale nie moglem sie powstrzymac ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]
beka z ciebie - ciekawe u kogo cwiczysz te bjj olbrzymie z tytulami ]]]]]]]]]]]]]]

Kiedy bedziesz cierpial
Wiedz , ze Cie zdradzilem
gg #2070211
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
teeeee.....Wrona dla twojej wiadomości to to kiedyś trenowałem i tak jest na prawde. Krav Maga pokazuje też jak uniknąć prania gdy cie 3 chce lać.Poza tym pewny jestem że każdy trener rozklepał by cie bez niczego , a jeśli chodzi o mój profil to nie jestem świrem na punkcie wielkości mięśni, ale jak chcesz to daj znać .Specjalnie dla Ciebie sie pomierze..........



MTII
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak uniknąć prania gdy cie 3 chce lać to pokazuje lekkoatletyka. Konkretnie sprinty.

Paweł Ziółkowski

Żiu-żitsu znaczy Miękka Sztuka, jesteśmy mięczakami którzy leją twardzieli.
http://bjj.pl 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 375 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 2217
Ej no co wy... nie kłóćcie się znowu...
Trenowałam trochę krav magę i przyznaje-za***ista rzecz.