SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Kontuzje barków

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3455

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 400 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9058
Witam wszystkich, nie wiedzialem czy nie zamiescic tego artykułu w "zdrowiu" ale napewno doświadczeni grapllerzy wiedza o co chodzi. A mianowicie ostatnio zaliczylem nieprzyjemna dzwignie na bark, od o wiele masywniejszego zawodnika. Przez ostatnie pare dni, przy podnoszeniu reki wzdłuz ciała odczuwam delikatny, ale irytujacy bol. Pozatym cos mi tam strzyka. Pytam sie bo przed paroma miesiacami spadlem z roweru na drugi bark i do dzisiaj przy robieniu pąpek słysze te strzykniecia i czuje bol. A wiec, czy nie wiecie co to moze byc? czy to normalne i tak po prostu bedzie? A moze sa jakies cwiczenia lub cos w tym rodzaju by sie tego pozbyc?
Dzieki z góry za odpowiedz.
Pozdrawiam Michał
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 4008 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 37791
naderwane wiązadło obojczykowo barkowe, lub któryś z rotatorów barku. Idź do lekarza, niech ci zrobi prześwietlenie czy usg i sam oceni. Jak się barki poluzują to będa łatwo wypadać, to wyjątkowo niestabilne stawy. Znam z autopsji

Moderator działów Sporty Ogólnorozwojowe & Dla Zupełnie "Zielonych" & Grappling

I szkoda tylko, że w noc kwietniową, Ciągnąc za sobą smród spalin,
Nie cały Związek poleciał w kosmos, A tylko jeden Gagarin

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 400 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 9058
Dzieki, bylem z tym barkiem od roweru na przeswietleniu, ale nic nie wykazalo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 67 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 908
Ja Miałem Zapalenie obręczy barkowej i zwichnięcie stawu barkowego :/ prze****na sprawa!

HOOLIGAN'S i Wszystko jasne...
Balety Wyjazdy To Lubi Każdy Wariat Odważny!Ile ran zdartych ile połamanych kości?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 96
ja mam nawykowe zwichniecie:(

sprawa wyglada tak ze zwykle, chirurg(traumatolog) nawet jak sie zlituje i wysle cie na rtg to i tak nic z tego nie wyjdzie bo przy zwichnieciu uszkadzaja sie sciegna, chrzastki i co tam jeszcze a tego na przeswietleniu nie widac. sprawa jest tez o tyle skomplikowana ze staw barkowy(bark) sklada sie ze stawow: ramiennego, barkowo-obojczykowego, lopatkowo-zebrowego oraz przestrzeni podbarkowej.
zwichniecie czy skrecenie moze byc wiec roznego typu..

o ile sie orientuje to prywatnie naprawienie skutkow takiego zwichniecia(operacja) kosztuje ponad 2000pln a do panstwowego szpitala isc z tym nie radze...

pozdro all

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
x-ray ZASŁUŻONY
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7467 Wiek 47 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 32016
Przede wszystkim zrob RTG. Zepsuc sie od tego nie zepsujesz, a kazdy kto ma pojecie o takich rzeczach w pierwszej kolejnosci oczekuje zdjecia RTG. Nastepnie polecam udac sie do jakiegos dobrego masazysty zajmujacego sie rehabilitacja pourazowa. Mamy u siebie jednego takiego goscia. Rekami naprawde robi cuda.

Koksy to nie wszystko http://www.sfd.pl/temat148281/
Nie masz koncepcji, zajrzyj tutaj http://www.sfd.pl/temat255388/
Patrz co jesz http://www.sfd.pl/temat280738/
Train smarter, not just harder!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 96
masarzysta faktycznie potrafi sporo jesli zna sie na rzeczy, czesto wiecej niuz jakis podworkowy lekarzyna ale jesli masz z****** sciegna to nic nie poradzi... wszystko zalezy od lekarza czy pokapuje sie co sie naprawde stalo. lekarz z ZOZu powiedzial ze to NIEMOZLIWE zebym mial zwichniety bark i sam go sobie nastawil. podobnie ludzie ktorzy nie maja o tym pojecia a cwaniacza mowia ze blabla bla to niemozliwe! sam sobie nie nastawisz, gdybys naprawde zwichnal bark to wylbys z bolu... i taka mamy wlasnie ciemnote w kraju!! pojechalem do prywatnej przychodni do jaworzna, zbadal mnie porzadny lekarz ktory porzadnie rowniez laze sobie placic ale powiedzial co jest i jak.

i jesli:
- masz tylko naruszone struktory stabilizujace to faktycznie (pozadna) fizykoterapia, masarze i DUZO cwiczen (rehabilitacyjnych a NIE silowych) moze to naprawic:)
- masz zjechane te struktory tak jak ja to jedyna opcja jest szpital.

obecnie w coponiektorych wiekszych zakladach medycznych typu szpital wojewodzki czy jakis inny przy katedrze med. moze w miare dobrze zrobic zabieg artroskopowy(nieinwazyjny) po ktorym i tak czeka cie dluuuga rehabilitacja mimo ze do domu wyjdziesz po ok tygodniu.

jesli masz kase na leczeni prywatne to ta sama metoda ale w lepszych warunkach zrobia ci zabieg po ktorym wychodzisz do domu po max 3 dniach z portwelem odchudzonym o 2000-7000 pln.

JESLI CHODZI O INFORMACJE TO WSZYSTKO WIEM Z PRAKTYKI LUB Z POTWIERDZONYCH ZRODEL I NIE TEORETYZUJE.

pozdro all

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kupić, czy nie kupić??

Następny temat

Bytomska szkoła Ju-jutsu kokodan shin-ryu