SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

KOLEJNY CYKL

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1628

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51569 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Mam pytanko! Jakies szesc tygodni temu skonczylem dosc dobry cykl z deki, propionatu, prolongatum, mety i clomidu. Efekt byl za***isty! teraz oczywiscie troche spadlem ale mimo wszystko nie narzekam bo sporo zostalo a spadki po cyklu to rzecz normalna. Pytanie tylko czy moge teraz dla lepszego samopoczucia latem i uczucia "napompowania" zapodac sobie 200 metki? Na nastepny pozadny cykl najpierw chce zebrac kase wiec pomyslalem o takim "oszukanym" podtrzymaniu na duchu:) Dodam, ze mam 29 lat i trzy dobre cykle za soba wiec nie jestem nowicjuszem i malolatem chcacym szybko osiagnac postepy z niczego.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 6263 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 38431
"Pytanie tylko czy moge teraz dla lepszego samopoczucia latem i uczucia "napompowania" zapodac sobie 200 metki?"


"Dodam, ze mam 29 lat i trzy dobre cykle za soba wiec nie jestem nowicjuszem i malolatem chcacym szybko osiagnac postepy z niczego."

Weź mnie nie rozp*****laj

hihihi

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 4064 Wiek 49 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 41783
na lepsze samopoczucie zapdaj sobie proviron

Nie moje problemy... są nie moimi problemami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 3230 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 53403