SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jeśli już....

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2066

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 58 Wiek 46 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4514
Witka!

Ćwiczę od pół roku, ale też już swoje latka mam (tzn 36). Ma świadomość że dieta i trening to podstawa, ale jeśli już mielibyście na moim miejscu coś dołożyć z suplementów, to co byście polecali?
Budżet 50-100 zł/ miesiąc.

Dodam, że celem jest masa mięśniowa oraz że nie prowadzę ścisłej diety, a jedynie staram się dobrze odżywiać.

Moje dzienne zapotrzebowanie to: 3080 kcal, 385WW, 92T,177 B
W dni poza treningowe jest teraz tak: 2022kcal, 260WW, 70T, 87 B
W dni treningowe jest teraz tak: 2910 kcal, 385WW, 109T, 92B
A więc głównie brakuje chyba białka; jeśli chodzi o siłę , to na pewno poszła w górę, ale jest stagnacja na poziomie niezadowalającym

Zmieniony przez - oriech w dniu 2013-08-24 22:20:31

Zmieniony przez - oriech w dniu 2013-08-24 22:22:41
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jak masz problem z dobiciem do odpowiedniej ilości białka w diecie to kup odżywkę białkową - z tańszych rozwiązań masz dobre produkty Ostrovit i SFD z droższych Trec, Hi-Tec.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2446 Napisanych postów 24173 Wiek 42 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 402357
bialka dostarczasz jedynie polowe wg zapotrzebowania wiec nawet nie ma nad czym się zastanawiać,
jednak uzupełnianie 50% zapotrzebowania prochami to nieporozumienie, zdecydowanie dołóż bialka z pożywienia jeżeli chcesz efektów na zadowalającym poziomie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 197 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8648