SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jakie suplementy żeby przytyć?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1857

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 80
Witam, jestem początkującym, moje pytanie jakie suplementy kupić, aby wspomóc wzrost wagi? Jjem dość dużo, zacząłem ćwiczyć, lecz moja masa ciągle trzyma się 65 kg na 170 cm wzrostu. Ćwiczę z obciążeniem własnej masy ciała, chciałbym przytyć do ok 75 kg, bo jak na razie to sucho. Co kupić, bo jestem zielony, jak brać/dawkować?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51570 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Suplementy w tak dużym stopniu nie dadzą rady. Musisz przebudować swoje odżywianie. Dużo jem - to taki wytrych, za którym często stoją kanapeczki, zupka, drugie i parówki na kolację. Bez znajomości swojego zapotrzebowania, nie jesteś w stanie określić, czego i ile potrzebujesz. Wrzuć dokładnie, co jesz, a podejrzewam, że już na oko będzie można określić, czy jest to wystarczająca ilość
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 80
Problem leży w tym że aktualnie nie mam kasy na ułożenie dobrej diety, mieszkając w internacie ciężko o odpowiednie posiłki ;/ Jest to przeciętne jedzenie, bez żadnych wymyśleń, czyli normalny dzień z życia rano śniadanie, w trakcie lekcji jakieś kanapki czy coś, obiad 12/15, ok 16-17 posiłek jakiś, potem kolacja i coś przed snem, nie spamiętam co jjem, jest to różnorodne.. ;/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert