SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaki pomper?

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3213

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4824 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24923
wlasnie,ankieta by sie przydala
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Po co ci spalacz tłuszczu?
Wypełnij ankietę, którą podał Anubis.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 121 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2508
"Ćwiczę od roku na sucho jem całkiem sporo i jak zacząłem niedawno trenować na masę"

"a może poradził byś mi jakiś spalacz tłuszczu do tego? "

To robisz mase czy redukcje ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 4824 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 24923
no musisz sie zdecydowac bo dwoch na raz nie zrobisz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 331 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 10194
Zamiast aakg bardziej Ci polecam jakiś stack przedtreningowy np. 100% pure power z sfd czy coś w tym stylu. AAKG to tylko pompe Ci da, nic więcej a w stacku jeszcze są inne dodatki .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 257 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1118
mogę wypełnić jutro najpóźniej w środę będzie ale wiecie masę mam sporom ale nie ukrywam trochę tłuszczu mam a najbardziej na klatce piersiowej więc po za tym że za bardzo nie mam sił na dokończenie treningu na tym mi zależy najbardziej a palacz tłuszczu to taki dodatek bo wiecie na masie trzeba trochę przybrać a też na co dzień spotykam sie z takimi osobami co coleman na balecie dla nich to mięsień 24na dobę powinien być twardy jak zaciśnięty no po prostu zazdroszczą co tu dużo mówić

matiwa15

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący