SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jaka odżywka na początek ? (myślę o nitrobolonie)

temat działu:

Szybkie pytania bez logowania

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2556

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15
Witajcie.
Od miesiąca zastanawiam się nad dobrą odżywką. Po głowie chodzi mi nitrobolon.
Jaki cel? Potrzeba mi energii, takiego solidnego kopniaka żeby chciało się ćwiczyć no i przymasować też by się przydało lekko co polecacie, może nitro połączyć z czymś, żeby efekt był trwalszy ?
Ćwiczę w piwnicy od ponad pół roku, ale czasem brak energii niby siła jest ale jakoś wigoru nie ma. No i zerowy przyrost ;)
tak mniej więcej wyglądam



Będę bardzo wdzięczny za rady
Pozdrawiam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 220 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4747
przedstaw swoja diete plan treningowy a cos ci napewno pomoge
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49637 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
To jest dział dla niezarejestrowanych ! Udaj się do odpowiedniego działu . Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 852
Ćwiczysz pół roku , więc myślę , że zwykłe mono starczy .
Nitrobolon jest dość silną odżywką. Najpierw wyciągnij ile można z monohydratu, a nie chcesz się brać za nitrobolon. Jest siła , nie ma wigoru ? Widocznie nie jesz odpowiednio przed treningiem i organizm nie ma z czego brać energii na sesji treningowej.

Doceń swe starania żmudne ,żyj z honorem ,tak jest trudniej.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 852
Z takim stażem , zwykłe mono starczy . Nitrobolon to silna odżywka.
Wyciągnij ile się da z monohydratu. Jest siła , a brak wigoru? Widocznie nie jesz odpowiednio przed treningiem i po prostu organizm nie ma odpowiednich substancji energetycznych na trening.

Doceń swe starania żmudne ,żyj z honorem ,tak jest trudniej.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 15
ramzes17a - dziękuje za chęć pomocy

co do diety hmm z tym ciężko ze względu na prace biurową
staram się dziennie jeść 5 posiłków dziennie, jakoś wyspecjalizowanej jej nie mam, ale staram się ograniczać tłuszcze, bardzo chętnie sięgam po białe mięso. Dużo owoców, jedyne co mam w standardzie to z rana dwa woreczki ryżu, w pracy pierś kurczaka, to takie dwa kluczowe dania których się trzymam.
aktualnie mam 175 wzrostu i 71kg wagi w pasie 67cm

Co do planu treningowego:
Poniedziałek: Klatka + Biceps

Wyciskanie na ławeczce poziomej 12,10,8 (ostatnia seria 104kg)
rozpiętki hantelkami
wyciskanie na skosie sztangą
poręcze serie 15 10 8 ostatnia seria 15kg na pasie

biceps:
- UNOSZENIE SZTANGIELEK OPIERAJAC LOKIEC O KOLANO
- w pozycji stojącej podnoszenie ciężaru gryfem łamanym 3 serie nachwytem 3 serie podchwytem
- unoszenie naprzemiennie sztangielek w pozycji stojącej 3 serie po 10x
- ćw na rozluźnienie drążek nachwytem i podchwytem

środa: Barki + Triceps
WYCISKANIE SZTANGI ZZA GLOWY (chociaż lepiej mi wychodzi jak opuszczam ciężar przed twarzą)
UNOSZENIE RAMION W PRZOD ZE SZTANGIELKAMI
PODCIĄGANIE SZTANGI DO BRODY

triceps:
wyciskanie francuskie sztangi leżąc
wyciskanie francuskie sztangi siedząc
wyciskanie sztangi na wąskim uchwycie
poręcze

piątek: plecy + nogi
drążek na szerokim chwycie na razie tylko 3 serie 6, 4,4 (więcej siła nie pozwala)
wiosłowanie sztangielką
wiosłowanie sztangą (chociaż jakoś nie czuje tego)
(pracuje generalnie nad dobrym treningiem pleców)

nogi:
przysiady ze sztangą
wykroki ze sztangą
wspięcia na palcach ze sztangielkami


W poniedziałek i piątek dodatkowo ćwiczę mięśnie brzucha wisząc na drążku podnosząc jak najwyżej nogi + brzuszki na poręczach.
W pracy dodatkowo przygotowuje sobie przyrząd do ćwiczenia przedramion.

Trochę chaos ale każde ćwiczenie jakie wykonuje staram się wykonywać poprawnie nawet kosztem mniejszych ciężarów, na nich mniej mi zależy.
Problem jest taki, że zawsze najlepiej mi wchodzi klata po każdym treningu doskonale czuje mięśnie klatki piersiowej, plecy idą mi najsłabiej nie mam zakwasów oraz ogólnie nie czuje jakoś tego, triceps i biceps jakoś idą. Barki od jakiegoś czasu też zaczeły elegancko wchodzić :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 42 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 852
Wybacz , ale jakoś nie chcę mi się wierzyć , że robisz serię 104kgx8 na płaskiej , po pół roku ćwiczeń przy tej masie heh. Rozpiętki wrzuciłbym po płaskiej i skosie .

Doceń swe starania żmudne ,żyj z honorem ,tak jest trudniej.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10868 Napisanych postów 49637 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
To jest dział dla niezarejestrowanych i zaraz polecą bany .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

przepisy siatkówki

Następny temat

jak usunąćskrzep krwi z oka

FAME