SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Indywidualny kalkulator kalorii

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 371

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 35 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 342
Cześć .

Prosiłbym o porady.
Właśnie zacząłem przygodę z odchudzaniem . Póki co zamierzam sam zrzucić z wagi ,jeśli to nie pomoże - dietetyk.
Trochę ostatnim czasy się poleniuchowalo i otłuściło. Trening siłowy zostawiam póki co ewentualnie sporadycznie . Głównie skupiam się teraz na ćwiczeniach takich jak bieganie, rower ,trenażer wioślarski na treningach .
Nie chcę z początku popełniać błędu w obliczeniu kalorii dlatego też pytam was.
Waga 102 kg, wzrost 178 wiek 35 lat
Będę wspomagał się aplikacja do liczenia kalorii ale tu właśnie mam ten problem .
Z tego co obliczyłem BMR mam około 2000kcal . Po ustawieniu w aplikacji średniej intensywności treningowej wychodzi coś koło 2300kcal ,czy to nie za mało ? Biorąc pod uwagę codzienny ruch ?. Praktycznie codziennie robię 10000 kroków więc to już około 500kcal no i co drugi/ trzeci dzień na silowni.
Czy jest to dobra opcja jeśli zrobię tak w aplikacji ,że codziennie mam te minimum 2000kcal i do tego doliczam chodzenie i ewentualnie trening ? Czyli wychodzi na to że zajadam między 2200-2500 dziennie bez treningu a z treningiem np 3000-3100. ? Dobrze w miarę to policzyłem czy pokręciłem coś ? Jakieś porady żeby to sobie jakoś ułatwić ?
Jeśli chodzi o jedzenie spokojnie wiem co jeść,przynajmniej tak uważam

Z góry dzięki za porady

Gucio

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2830 Napisanych postów 50983 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343703
https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne__jak_je_wyliczyć-t276436.html

Zapotrzebowanie policz tym wzorem i wpisz je ręcznie do aplikacji.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17679 Napisanych postów 16811 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 340589
jak chcesz najbardziej dokładnych obliczeń to nie sugeruj się aplikacjami/kalkulatorami tylko wylicz z tego wzoru
https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne__jak_je_wyliczyć-t276436.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 35 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 342
No ok wyszło mi BMR 1964kcal.
I teraz jeśli chce zrzucić to mogę iść takim sposobem że codziennie jem te 2000kcal + doliczać do tego kalorie spalone za pomocą kroków ,treningów ? Czyli dziś np dużo chodziłem jem 2600, następnego dnia chodziłem i zrobiłem trening jem 3000, a trzeciego dnia leżę nic nie robię i jem tylko 2000kcal ? Czy zawsze dodać coś ciut więcej do wskaźnika BMR?

Gucio

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2830 Napisanych postów 50983 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343703
BMR to jedno, całkowite zapotrzebowanie to drugie, także zamiast kombinować, policz je ściśle z podanym wyżej wzorem.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17679 Napisanych postów 16811 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 340589
uśredniasz aktywność tygodniową i wprowadzasz wszystko w zależności od rodzaju wysłku i trybu życia do danych z wzoru, tam Ci wyjdzie średnia wartośc tygodniowa, na bieżąco nie jesteś w stanie określać ile zużywasz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 35 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 342
No właśnie nie chce być tu głupio mądry ale czy nie lepiej obliczyć z tabeli bmr+tef+neat i codziennie dorzucać albo i nie kalorie zużyte podczas treningu ? (TEA) niż usredniać to ? Raz może wypaść 1 trening w tygodniu a w innym 4 treningi i już liczba kalorii się zmienia w tym momencie . No może kombinuje ?

Gucio

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17679 Napisanych postów 16811 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 340589
w teorii spoko, ale w tym wszystkim chodzi o regularność, a z góry zakładasz że raz będziesz trenować raz a raz cztery, lepiej wtedy podzielić na dni treningowe i nietreningowe, np. w treningwy 3000kcal, a w nietreningowy 2700kcal, nie zrobisz ttreningu to jedziesz trybem nietreningowym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 35 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 342
No właśnie tak mi wyszło ,że 2700kcal to byłby dzień nie treningowy ,no i większą podaż w dniu treningowym . Dużo poczytałem troszkę mi to rozjaśniło umysł. Pytanie jeszcze czy 50wegle/20bialko/30tluszcze to dobra podziałka ?

Gucio

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17679 Napisanych postów 16811 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 340589
2g białka i 1-1,5g na kg masy ciała, a reszta z węgli
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Układanie diety

whey deli