SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Układanie diety

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 324

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 26 dni Przeczytanych tematów 16
Cześć wszystkim

Mam mały problem. Wyliczyłem zapotrzebowanie kaloryczne, a także makroskładniki. Póki co chcę się pokręcić wokół mojego zera kalorycznego, bo dopiero wracam po przerwie, więc korzystając z aplikacji fitatu ułożyłem sobie jadłospis i oczywistym jest, że nie wstrzelę się idealnie w te proporcje, ale czy takie różnice jak na screenie będą ok?

A może nie przejmować się takimi małymi różnicami w makro i bardziej pilnować odpowiedniej ilości kalorii, jak uważacie?

Dodam jeszcze, że mam 100g białka przy samym obiedzie. Rozłożyć to na więcej posiłków czy mogę zostawić?

Wiem, że te pytania mogą się nieco banalne wydawać, ale tak na prawdę po raz pierwszy sam ustalam sobie dietę, więc wolę się upewnić, że robię wszystko tak jak należy.







Zmieniony przez - Mamasitaa w dniu 2020-09-24 07:24:14
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1211 Napisanych postów 2138 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 87039
takie różnice jak masz to niema co sie tym przejmować bo to nie będzie miało żadnego negatywnego wpływu.

Białko staraj się rozłożyć równomiernie w posiłkach, a nie ze w jednym masz 100 a w innych po treningu 15g
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4363 Napisanych postów 65934 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693019
Dietę układa się pod konkretny organizm i aktywność fizyczną. Nic nie wiemy na Twój temat. Wypełnij formularz ankiety działu, który znajduje się w poniższym artykule i wklej tutaj całość:

https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

Obliczenia zapotrzebowania kalorycznego ze wzoru również możesz tutaj wkleić. Nie wiemy czy jest dobrze policzone.

Makroskładniki w ilości 2 gramów białka na kilogram masy ciała, minimum 1 gram tłuszczów i reszta kalorii pochodząca z węglowodanów.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17516 Napisanych postów 16679 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 340081
takie małe różnice są niezauważalne, ale i tak dietę rozpatrujesz w kontekście tygodnia, więc jednego dnia będziesz miał więcej jednego makroskładnika a drugiego dnia mniej, bilans tygodniowy zamkniesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14370 Napisanych postów 124515 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1419387
to nie są jakieśróżnice poza tym i tak tego nie wyliczysz dokąłdnie, jeden banan będzie zielony inny zółty i już się będzie różnił, tak samo z ryzem jakieś różnice miedzy uprawami moga być

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4363 Napisanych postów 65934 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 693019
Nawiązując jeszcze do tego co napisałeś, to wkleiłeś jeden z dni swojej diety. Ilości kalorii i składników odżywczych w diecie nie ustala się co do grama w danym posiłku, czy nawet konkretnego dnia. Taką precyzja nie jest do niczego potrzebna, a jedynie utrudnia trzymanie się diety. Wrzucasz w dziennik co zjadłeś określonego dnia. Aplikacja sumuje Tobie ilości kalorii i makroskładników. Jeżeli np. zjadłeś jednego dnia o 70 gramów białka za dużo, to kolego lub w kilka kolejnych dni rotujesz tak, aby zjeść np. w skali 7-10 dni założone ilości.

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

PROSBA O KONTROLE DIETY ! DZIEKI

Dzem