SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

IF na 2-3 miesiące

temat działu:

Odchudzanie i forma po męsku

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 2409

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 6269 Napisanych postów 76019 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754787
Przy takiej zmianie efekty powinny być widoczne.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 217
Dzięki wielkie ;) widzę, że częściej muszę tutaj zaglądać, bo mimo wszystko w temacie jeszcze jestem troche zielony :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 6269 Napisanych postów 76019 Wiek 39 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 754787
Wrzuć teraz zrzuty ekranu przykładowych dni diety i treningu.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 217
Dobrze dodam posiłki z wczoraj i dziś (dodam, że wiem, że powinienem jeść chyba więcej niż 2 razy ale brakuje mi na to czasu)
WCZORAJ (1 DZIEŃ):

Dodatkowo nie dodałem tutaj jeszcze:
-banan
-makaronowo-serowa "zapiekanka", dlatego tez na screenie jest tak malo tluszczy, bo podejrzewam, ze w samym daniu bylo okolo 30g tłuszczu mniej wiecej ;)
-no i zapomniałem o chlebie pszennym ;p około 100-150g

Co do dzisiaj (2 DZIEŃ):


-dodatkowo łazanki, wyliczyłem, że dodatkowo dały b:34, w:50, t:33

Co sądzicie? Dużo białego sera jem strasznie, ale chyba to nie problem? NIedługo dojdzie też białko (bo czasem mam problem je zapełnić) a co jakiś czas będzie dochodziło mięso i coraz częściej jajka (przez te 2 dni ich nie jadłem, bo inne dania dostarczyły sporo tłuszczu)

Zmieniony przez - Kapeek w dniu 2014-03-04 21:14:04

Zmieniony przez - Kapeek w dniu 2014-03-04 21:14:19
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący