SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Gain Bolic

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1172

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 39 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 244
Witam, postnowiłem zabrać się za ćwiczenia, mam mini domlwą siłownie, więc szkoda żeby się zmarnowała. Ogólnie mam ok. 188cm wzrostu + ok. 55 kg (wiem, bardzo mało) a że mam gainera to chciałbym go użyć. Tak dokładnie to GAin Bolic 6000 olimpa i zastanawia mnie jedno: jak to jest z czasem dawkowania? Na opakowaniu jest 1,5h przed/po posiłku i 1h przed/po treningu. W praktyce jak to ma wyglądać? Posiłek- czekam 1,5h pije gainera czekam kolejną godzine i trening? Nie znam się na tym, szukałem czegoś o tym w internecie ale nic:/
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 605 Napisanych postów 36399 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 297123
Jak chcesz kupić: http://potreningu.pl/

A jak za darmo to czytaj tematy w dziale odżywianie i i wrzuć tam do oceny

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 605 Napisanych postów 36399 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 297123
Gainer bierzesz według braków w diecie.

Najlepiej porcja po treningu i to starczy, przy tej wadze w ogóle go nie potrzebujesz bo wszystko dostarczysz z jedzenia

Dziennik treningowy - http://www.sfd.pl/[DT]_Ozzy__Get_big_or_die_trying-t1037943.html

I don't miss workouts, i don't miss meals, because this is what i love to do :)