SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Fbw . tylko konstruktywne uwagi Prosze

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 204

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3303
Witam. Po calej masie roznych podzialow typu puah pull gora dol czy split z partia raz w tyg wracam do fbw. Bo czuje ze stracilem rok .
Mysle ze split jest ok ale cwicze w domu tylko wolny ciezar wiec wiekszosc cwiczen to i tak ciezkie wielostawy. Po 5 treningach w tygosniu chodzilem coagle zajechany . jak ucialem serie to nie bylo prpgresu.
Wiec skoro nie mam maszyn to pomyslalem ze pokombinuje z fbw na ktorym czuje sie najlepiej.
Podkreslam ze moj cel to masa i sila. Nie sylwetka na wybieg.
Tyllo pytanie czy fbw na wyzszym stopniu zaawansowania to wystarczajacy bodziec do rozwoju.
Prosze tu o doswiadczonych niech sie wypowiedza.
Teraz w modzie jesy nauka. A mimo wszystko najwieksi jada split i rosna maja gdzies nauke.
Z kolei trojboisci czy strongmani to cos w kierunku ktorym nede szedl. I oni nie cwicza splitem. Czesto na jednym treningu lacza ciezkie boje i rosna.

Dlatego przedstawiam wam moj plan . chcialbym zeby ktos bardxiej doswiadczony spojrxal trzezwym Okiem

Czw
Bench press rampa 5 (2x3)
Fronty 4x6-8
Pendley 3x6-8
Francuz 2x 8-10
Drazek 2x 8-10
Hantle bokiem 3x6-10

Sob
Push press rampa 5 (2x3)
Sumo dl rampa 5 (2x3)
Bench press wasko 3x6-10
Biceps sztanga 3x8-10

Pon
Low bar rampa 5 (2x3)
Bench press biakrom z pauza 4x6-8
Drazek 4x6-8
Military 3x8-10
Francuz 3x6-8
Biceps 3x8-10
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3303
Płeć : mężczyzna/
Wiek : 28
Waga : 86
Wzrost : 166
Obwód klatki : 1
Obwód ramienia : 42
Obwód talii :
Obwód uda :
Obwód łydki :
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 18%
Aktywność w ciągu dnia : niska
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW,

Cel :masa sila. Na pewno nie sylwetka kulturystyczna
Stan zdrowia : ok

Dieta : wysokokaloryczna. Ok 4-5k kcal
Staz: 4 lata
Start 49 kg wagi 4 lata temu. Dzis 86
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3303
?





Zmieniony przez - alexadrian w dniu 2019-02-15 12:39:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3303
Wow ktos tu bywa jezzcze


Zmieniony przez - alexadrian w dniu 2019-02-17 00:47:36
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 216 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3303
???
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening z gumami oporowymi