był niesamowicie blisko
...
Napisał(a)
"Przed trzecią, ostatnią częścią kwalifikacji Kubica sugerował, by mechanicy zmienili mu opony już w boksie. Jednak ekipa nie posłuchała polskiego kierowcy i nowy komplet założono mu dopiero na ostatni przejazd."
Co to za Team jak prośba kierowcy zostaje odrzucona.. Wkurza mnie takie coś... Gdyby mu wcześniej założyli to myślę ze Kubica by wykręcił lepszy czas na rozgrzanych oponach...
Co to za Team jak prośba kierowcy zostaje odrzucona.. Wkurza mnie takie coś... Gdyby mu wcześniej założyli to myślę ze Kubica by wykręcił lepszy czas na rozgrzanych oponach...
...
Napisał(a)
W czym to miało niby pomóc, to chyba najstarsi górale nie wiedzą(zmiana opon w garażu). A przede wszystkim w Q3 nie ma czasu na takie dyrdymały. Nie wyrobiliby się, nie ma takiej opcji. Pomijając już fakt, że tak się nie robi... Dlatego też strasznie dziwię się temu, co 'sugerował' Kubica.
Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-05-09 20:15:33
Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-05-09 20:15:33
...
Napisał(a)
"Robert Kubica ruszy do wyścigu o Grand Prix Hiszpanii z 10. pola. Po ostatnich słabiutkich wynikach BMW Sauber taki wynik umiarkowanie cieszy, ale nasz kierowca mógł uzyskać znacznie lepszy wynik. Mógł, gdyby mechanicy nie zlekceważyli jego sugestii.
Przed trzecią, ostatnią częścią kwalifikacji Kubica sugerował, by mechanicy zmienili mu opony już w boksie. Jednak ekipa nie posłuchała polskiego kierowcy i nowy komplet założono mu dopiero na ostatni przejazd.
Na nowych miękkich oponach Kubica nie zdołał poprawić swojego czasu i wrócił do alei serwisowej. Być może gdyby dostał je wcześniej, na lepiej rozgrzanym ogumieniu uzyskałby lepszy wynik.
Nie po raz pierwszy przekonujemy się, że gdy ekipa BMW Sauber nie słucha Kubicy, Polak nie wychodzi na tym najlepiej. "
Prosze Fana caly arykuł.
Przed trzecią, ostatnią częścią kwalifikacji Kubica sugerował, by mechanicy zmienili mu opony już w boksie. Jednak ekipa nie posłuchała polskiego kierowcy i nowy komplet założono mu dopiero na ostatni przejazd.
Na nowych miękkich oponach Kubica nie zdołał poprawić swojego czasu i wrócił do alei serwisowej. Być może gdyby dostał je wcześniej, na lepiej rozgrzanym ogumieniu uzyskałby lepszy wynik.
Nie po raz pierwszy przekonujemy się, że gdy ekipa BMW Sauber nie słucha Kubicy, Polak nie wychodzi na tym najlepiej. "
Prosze Fana caly arykuł.
...
Napisał(a)
Straszne bzdury wypisane są w tym artykule
Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-05-09 20:42:12
Zmieniony przez - Fana w dniu 2009-05-09 20:42:12
...
Napisał(a)
No i kwalifikacje pokazują, że BrawnGP nie zwalnia tempa, a reszta, która miała zachwycać w pierwszym europejskim wyścigu nic wielkiego jak na razie nie pokazuje
Zmieniony przez - wikt w dniu 2009-05-09 21:31:10
Zmieniony przez - wikt w dniu 2009-05-09 21:31:10
W życiu znam się na dwóch rzeczach, na pokerze i na ludziach, dlatego nie przegrywam...
...
Napisał(a)
Tyle będą ważyły bolidy poszczególnych kierowców na starcie GP Hiszpanii:
1. Jenson Button Brawn Mercedes 646.0
2. Sebastian Vettel RBR Renault 651.5
3. Rubens Barrichello Brawn Mercedes 649.5
4. Felipe Massa Ferrari 655.0
5. Mark Webber RBR Renault 651.5
6. Timo Glock Toyota 646.5
7. Jarno Trulli Toyota 655.5
8. Fernando Alonso Renault 645.0
9. Nico Rosberg Williams Toyota 668.0
10. Robert Kubica BMW Sauber 660.0
11. Kazuki Nakajima Williams Toyota 676.6*
12. Nelson Piquet Renault 677.4*
13. Nick Heidfeld BMW Sauber 676.3*
14. Lewis Hamilton McLaren Mercedes 683.0*
15. Sébastien Buemi STR Ferrari 678.0*
16. Kimi Räikkönen Ferrari 673.0*
17. Sébastien Bourdais STR Ferrari 669.0*
18. Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 657.0*
19. Adrian Sutil Force India Mercedes 675.0*
20. Giancarlo Fisichella Force India Mercedes 656.0*
* waga deklarowana
najlżejszy Alonso i kierowcy Brawn'a. Nieco więcej mają Vettel i Webber, po wadze i wyniku Massy można powiedzieć, że to chyba Ferrari poczyniło największy postęp z grupy pościgowej.
Zmieniony przez - dziki_00 w dniu 2009-05-10 00:02:19
1. Jenson Button Brawn Mercedes 646.0
2. Sebastian Vettel RBR Renault 651.5
3. Rubens Barrichello Brawn Mercedes 649.5
4. Felipe Massa Ferrari 655.0
5. Mark Webber RBR Renault 651.5
6. Timo Glock Toyota 646.5
7. Jarno Trulli Toyota 655.5
8. Fernando Alonso Renault 645.0
9. Nico Rosberg Williams Toyota 668.0
10. Robert Kubica BMW Sauber 660.0
11. Kazuki Nakajima Williams Toyota 676.6*
12. Nelson Piquet Renault 677.4*
13. Nick Heidfeld BMW Sauber 676.3*
14. Lewis Hamilton McLaren Mercedes 683.0*
15. Sébastien Buemi STR Ferrari 678.0*
16. Kimi Räikkönen Ferrari 673.0*
17. Sébastien Bourdais STR Ferrari 669.0*
18. Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 657.0*
19. Adrian Sutil Force India Mercedes 675.0*
20. Giancarlo Fisichella Force India Mercedes 656.0*
* waga deklarowana
najlżejszy Alonso i kierowcy Brawn'a. Nieco więcej mają Vettel i Webber, po wadze i wyniku Massy można powiedzieć, że to chyba Ferrari poczyniło największy postęp z grupy pościgowej.
Zmieniony przez - dziki_00 w dniu 2009-05-10 00:02:19
' Chcemy czegos dokonac, zanim nasi krewni rozstawia pamiatki po nas po zakamarkach mebli'
...
Napisał(a)
Ale Ferrari ma KERS, a Massa jedzie nieodchudzonym bolidem. Więc dużo paliwa chyba nie ma.
Co ja kotuję? - http://imgur.com/M4Q9b
Polecane artykuły