SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

EURO 2020-21

temat działu:

Piłka Nożna

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 7925

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 159 Napisanych postów 727 Wiek 9 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3318


Otwarcie 11 czerwca 2021
Zamknięcie (finał) 11 lipca 2021
Gospodarz: Kopenhaga,Amsterdam,Bukareszt,Sewilla,Budapeszt,Glasgow,Monachium,Baku,Petersburg,Rzym,Londyn
Reszta info. znaduje sie tu:https://pl.wikipedia.org/wiki/Mistrzostwa_Europy_w_Piłce_Nożnej_2020


Polska-Słowacja 14 czerwca 18.00 (Petersburg)
Hiszpania-Polska-19 czerwca 21.00 (Sevilla)
Szwecja-Polska 23 czerwca 18.00 (Petersburg)

Z Hiszpania baty,ze Szwecja tez raczej w plecy,ale moze remis na farcie?SLowacja?No to trzeba WYGRAC ABY MYSLEC O WYJSCIU Z GRUPY



Zmieniony przez - Cris Thug w dniu 2021-05-07 14:46:17

Zmieniony przez - Cris Thug w dniu 2021-05-07 14:46:39
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17074 Napisanych postów 129923 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1449901
ale ze var nie zdaje sobie sprawy że to ludzie też widzą i jakie decyzje sedzie podejmuje.

Krycha za stępla wyrwał żółty kartonik i czerwony

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Cris Thug Il Fenomeno Moderator
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 16897 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 193713
Jako że to juz bedzie główny temat o EURO,to uzupełniłem twój wpis o podstawowe info. dotyczące turnieju

Przy tym formacje rozgrywek jeżeli nie wyjdziemy z grupy to bedzie to kompletna katastrofa i porażka.Ale ze to nasza rep. to nie da sie tego wykluczyć.Tym bardziej ze Sousa ma naprawdę nie wiele czasu na ogarniecie tego wszystkiego (ale to juz wina Zibiego top,ze tak późno wywalił wuja) chociaż i tak chyba jestm bardziej spokojny o wyjscie z grupy z nim,aniżeli to miało miejsce gdy buzzer był selekcjonerem.

W teorii mecz ze Szwedami powinien byc kluczowy.Gdzies tam mi x czasu temu mignęło chyba info. o powrocie Ibry.Jezeli to prawda,to w sumie nie wiem czy to taki dobry pomysł dla nich.Wiadomo gosc jezeli chodzi o skille,nastawienie,doświadczenie to top.Ale z drugiej strony miał 0 wkładu w tą rep. ktora awansowała i teraz przestawiać pewne rzeczy pod/dla niego tez moze sie spotkac z rózna reakcja w szatni

Ole-le, ola-la, ser del Barça és el millor que hi ha!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 159 Napisanych postów 727 Wiek 9 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3318
Ja bym nie lekceważył Słowacji zawsze sie nam z nim itreudno grało
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17074 Napisanych postów 129923 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1449901
lider grupy awansuje czy z drugiego też np kto ma najlepszy bilans z pozostałych czy costakiego ?

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 159 Napisanych postów 727 Wiek 9 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3318
awans 2 najlepsze druzyny+4 z najlepszym bilansem z 3 miejsc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17074 Napisanych postów 129923 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1449901
eeee no to jakieś szanse mamy

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 159 Napisanych postów 727 Wiek 9 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3318
ograc Slowacje remis ze Szwecja i wychodzimy z grupy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Cris Thug Il Fenomeno Moderator
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 16897 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 193713
Piątek złamał kostkę,wiec wypada z kadry na EURO.Dodajmy do tego Białka ktory zerwał więzadła krzyżowe w lewym kolanie i tych opcji w napadzie sie robi coraz mniej.Oby Lewy z Milikiem zdrowotnie dojechali,bo juz w ogóle bedzie lipa.

Laporte zmienił rep. Francji na Hiszpanii.Nie ma co ukrywać że jest to spore wzmocnienie naszych rywali (chyba środek obrony to ich największy problem,zwłaszcza przy kłopotach zdrowotnych Ramosa)

No i van Dijk potwierdził ze na EURO go zabraknie.Co tez jest raczej mega sensowną decyzja,patrząc na to ile czasu gość sie już leczy i lepiej na spokojnie dosc formy/zdrowia na kolejny sezon


Zmieniony przez - Cris Thug w dniu 2021-05-14 16:11:53

Ole-le, ola-la, ser del Barça és el millor que hi ha!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 159 Napisanych postów 727 Wiek 9 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 3318
Patrzmy lepiej na Slowacje i Hiszpanie czyli te druzyny z ktprymi mammy realne szanse
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Cris Thug Il Fenomeno Moderator
Ekspert
Szacuny 138 Napisanych postów 16897 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 193713

Majecki finalnie nie znajdzie sie w ekipie ktora pojedzie na turniej.A rezerwowi wejda w momencie jakieś kontuzji/korony

I jak się podobają powołania na Euro?Ja jestem zaskoczony na pewno brakiem turbo.Sam za nim nie przepadam,ale jezeli mam do wyboru go,a gosci z jego pozycji którzy praktycznie nie graja to chyba jednak wolał bym juz go na te końcówki spotkań.Powołanie Puchacza tez jest troche zaskoczeniem(pewnie gdyby zdrowy byl by Reca to by go nie dostał) ale jego Lech to gra dramat.wiec nie wiem czy bym nie szedł w Gumnego który grywał juz w Ausburgu na lewej obronie


Zmieniony przez - Cris Thug w dniu 2021-05-17 16:10:50

Ole-le, ola-la, ser del Barça és el millor que hi ha!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 17074 Napisanych postów 129923 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1449901
ale to na obóz, a jak słabo bedzie to co kogoś innego wpleść nie mogą już

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Oficjalnie zmiana formatu Ligi Mistrzów od 2024 roku

kizzers krem