SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Doping a szczepionka na COVID-19

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1175

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 308 Wiek 41 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 12130
Witajcie ,

Po tym całym wczorajszym bałaganie z grupa >40 , dziś dostałem nowy termin na maj na szczepienie . Mój wiek to 41 lat . Skończyłem 15 tyg temu cykl testosteron z npp , obecnie mostek z teścia 250/week . Chciałem rozpocząć znowu większa dawkę teścia plus npp ale zastanawiam się czy w kontekście szczepienia to jakieś przeciwskazania ? Ogólnie jestem on od 3 lat wiec odblok będzie długi na pewno .
Wyjścia dwa : normalnie cykl lub zostać na samym teściu , a może jednak odblok zrobić ? Co sądzicie ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 32 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1570
Normalnie bierz. Ja po astrze jestem i żyje.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 60357 Napisanych postów 319244 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1526510
Szczepionka z niczym nie koliduje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50313 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
A myslisz ze przy tym calym szale i pospiechu z dopuszczeniem szczepionki byl czas na takie badania? Kolega wyzej sie troche pospieszyl bo wydal juz werdykt chociaz nie ma na to zadnych badan.Pewnie nie koliduje ze sterydami ale to sie okaze w przyszlosci.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 995 Napisanych postów 946 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 7101
Co się ma okazać w przyszłości? Zwykła szczepionka jak każda inna SARS jest z nami od lat tak jak i szczepionki na niego..
Ludzie sieją takie teorie jakby to miała być cicha zabójcza broń na ludzkość
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50313 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
A ty co masz doktorat z biochemii ze taki pewny jestes? Nie sieje teorii zadnych ani paniki a wrecz przeciwnie.Sam jestem na dopingu i jak bedzie moja kolej to przyjme szczepionke bez zawachania.Wiem ze tutaj na forum jest kolko wzajemnej adoracji i bron boze nie mozna zlego slowa powiedziec w pewnym kregu badz skrytykowac.Kolega wyzej zapewnil ze mozna brac bez wachania,pytam sie na jakiej podstawie jest w stanie potwierdzic czy jest to w 100% bezpieczne? Czy sa w tym kierunku jakies badania? Tak jak wspomnialem pewnie nie ma zadnych interakcji pomiedzy szczepionka a dopingiem bo takich badan jeszcze nikt nie robil.A za pare lat moze pojda badania w tym kierunku,narazie nie to jest prioryretem Over&out




Zmieniony przez - jaco77 w dniu 2021-04-02 15:46:12

Zmieniony przez - jaco77 w dniu 2021-04-02 15:47:47

Zmieniony przez - jaco77 w dniu 2021-04-02 15:48:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 81 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 23084
Dziadki i babcie jedzą po 10 różnych leków naraz i tam się nikt nie pyta czy będzie jeden z drugim kolidował tylko biją szczepionkę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 60357 Napisanych postów 319244 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1526510
jaco77
A ty co masz doktorat z biochemii ze taki pewny jestes? Nie sieje teorii zadnych ani paniki a wrecz przeciwnie.Sam jestem na dopingu i jak bedzie moja kolej to przyjme szczepionke bez zawachania.Wiem ze tutaj na forum jest kolko wzajemnej adoracji i bron boze nie mozna zlego slowa powiedziec w pewnym kregu badz skrytykowac.Kolega wyzej zapewnil ze mozna brac bez wachania,pytam sie na jakiej podstawie jest w stanie potwierdzic czy jest to w 100% bezpieczne? Czy sa w tym kierunku jakies badania? Tak jak wspomnialem pewnie nie ma zadnych interakcji pomiedzy szczepionka a dopingiem bo takich badan jeszcze nikt nie robil.A za pare lat moze pojda badania w tym kierunku,narazie nie to jest prioryretem Over&out






Zmieniony przez - jaco77 w dniu 2021-04-02 15:46:12

Zmieniony przez - jaco77 w dniu 2021-04-02 15:47:47

Zmieniony przez - jaco77 w dniu 2021-04-02 15:48:42


Wystarczy madrusiu ulotkę przeczytać

Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2021-04-02 16:58:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50313 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Mądrusiu,pewnie na lekcji j.polskiego ulotki czytales ;)


Zmieniony przez - jaco77 w dniu 2021-04-02 16:47:42
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 60357 Napisanych postów 319244 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1526510
Szczepionka była badana juz od 10 lat po pierwsze
Jest to najbardziej przebadana szczepionka jaka kiedykolwiek była na rynku
Po drugie słyszałeś o jakieś szczepionce która by kolidowała z saa ?
Kolejna sprawa wystarczy polatać trochę po necie i poszukać kto się zaszczepił szczepionka na covid i ile osób na bombie juz ja przyjęło i nikt nie miał przez to żadnych interakcji
Bo osób na bombie zaszczepilo się już tysiące i zaszczepia dziesiątki tysięcy

z tego forum juz kilkanaście osób się zaszczepiło będąc na grubych bombach

Wiekszosc mówił przy kwalifikacji ze bije saa i nikt nie został przez to odrzucony

Tak wiec kółeczka wzajemnej adoracji to ty tutaj nie znajdziesz swoimi dowcipnymi wypowiedziami

I na tym konczymy ten spam,chyba że masz jakieś badaniami ,linki że były jakieś powikłania przy braniu saa i zastosowaniu szczepionki na covid ale takich nie ma nigdzie bo takowe nie nastąpiły
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10960 Napisanych postów 50313 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Na to jeszcze za wczesnie po pierwsze,a po drugie mi chodzilo bardziej o mozliwych powiklaniach w przyszlosci a nie terazniejszosci.Dlatego napisalem ze za pare lat sie okaze dopiero.

P.S
Ja nie szukam adoracji,mam jej az w zanadrzu w zyciu prywatnym.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zdrowych i Wesołych Świąt Wielkiej Nocy !!!

nutloveb