SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Domowy trening dla początkującego

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1003

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5
Mam 16 lat i gdy byłem młodszy dużo chorowałem, nie chodzilem na WF itp... teraz odbija sie to lekką nadwagą ( mam 178cm i 73 kg ) i dość słabymi mięśniami
Ostatnio wziałem się na robienie pompek
Obecnie robie codziennie 5 serii po ok. 25 pompek ( przerwy po 30min-1h )
I chcialbym otrzymać od was pomoc ile serii pompek robic w ilu minutowych odstępach aby osiagać coraz to lepsze wyniki...
Czytałem kilka tematów i postanowilem robic 3-4 serie pompek do upadlego i przerwe miedyz seriami ok. 3 minuty... czy to dobry wybór?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1859 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31548
Przede wszystkim zacznij ćwiczyć całe ciało, ćwiczenie samych pompek nie da Ci za dużych rezultatów. Rozumiem, że chcesz wykonywać coraz to więcej pompek, ale powiedz - tak tylko dla liczby powtórzeń czy w celu rozbudowania mięśni ??
Jeżeli to pierwsze - odstępy maxymalnie dwuminutowe, wydaje mi się że ten sposób będzie najlepszym rozwiązaniem: robienie 5 serii po 20 pompek, później4 po 25, później 3 po 33 i.t.d.aż dojdzie się do 100p, lub możesz spróbować tego treningu: http://www.sfd.pl/Trening_pompek._niewiarygodne_postepy-t344415.html
A jeżeli chcesz nabrać masy mięśniowej to zdecydowanie tym planem możesz ćwiczyć: http://www.sfd.pl/Plan_treningu_dla_osób_początkujących_-_foty_str._12-t359947.html 

Zmieniony przez - szepke w dniu 2009-01-23 22:57:58

NIGDY SIĘ NIE PODDAWAJ!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2031 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15730
Domyślam się, że priorytetem jest zrzucenie sadła, a nie nabranie masy z pierwszego postu. Ćwiczyłbym treningiem z ostatniego linku podanego przez szepke 3 dni w tygodniu, a w pozostałe biegał. Tylko napisz, nie masz żadnych poważniejszych problemów zdrowotnych, urazów itp? Czy po prostu unikałeś aktywności fizycznej.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dobra dieta do treningu - pomocy!

Następny temat

16 lat plan do sprawdzenia

BF