SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dobra Rada

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2892

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 190
Mam małe pytanko a mianowicie trenuję od 3 lat i w końcu postanowiłem zainwestować troszkę w mały doping, wszakże nigdy nie miałem z tym styczności i tu pojawia się mój problem ponieważ nie wiem ile brać i co ile brać tak aby ten cykl dał jak najbardziej efektywne i efektowne wyniki. Dobra zakupiłem tak:
100x meta
10x teść prolongatum
15x winostrol depot (strzały)
20x silabolin

Ja 180cm, 96kg
dieta jem wszystko

Oczywiście odżyweczki swoja drogą.
Dzięki za pomoc.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 875 Napisanych postów 26640 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 260190
masz 4 środki ale każdego za mała ilość,wypełnij ankietę to się coś pomyśli https://www.sfd.pl/ANKIETA_-_Zanim_zadasz_pytanie-t297513.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 190
1. WIEK: 25
2. WAGA: 96
3. WZROST: 180
4. WYMIARY:
-biceps: 44
-klatka: -
-udo: -
-talia: -
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 3l
6. DIETA:
-białko:
-węglowodany:
-tłuszcz:
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: ten bedzie pierwszy
8. TRENING:
9. CEL CYKLU: ladny wygląd dobra def mieśni
10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU:-
11. POZIOM BF%:
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): raczej tycia
13. STAN ZDROWIA:
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:nic z tych zeczy
15. PPM (podstawowa przemiana materii):
16. WYNIKI SIŁOWE:
-klata: 160
-martwy ciąg:210
-przysiad:-
...
Napisał(a)