SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dietka

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 769

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 645
Witam ! :)

Chciałbym podać Wam moją dietkę i dokonać korekty, ponieważ jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o odżywianie.
Dodam, że trenuję kyokushin.
Proszę o wyrozumiałość.


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 645
Dodam również, że jestem endo.
Domyślam się, że powiecie, że za mała liczba kcal, ale schudłem 10kg ostatnio na diecie redukcyjnej i staram się powolutku zwiększać kcal.
Czekam na porady.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1250
Jeśli jesteś endo a to dieta na ..MASE'' to gwarantuje ci że przy takiej ilości węgli cię uleje nawet jeśli kalorii masz w miarę mało . Poza tym napisz coś o sobie jaki staż wzrost i waga bo tak to ciężko ocenić cokolwiek ..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 645
Staż : 5 lat trenuję.
Ogólnie to treningi robię codziennie z wyjątkiem niedzieli. (3x aero i 3x siłowy(przeplatam na przemian ) + 1 dzień regeneracji.)

Wzrost 170cm,
Waga 60kg.
Musiałem zjechać aż 10 kg, żeby zejść do niższej kategorii na zawodach, natomiast teraz chciałbym wzmocnić organizm i nabrać czystej masy.

Sądzisz, że mnie zaleje?
Właśnie tego się obawiam.

Więc co proponujesz? byłbym wdzięczny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1250
białko sobie podlicz na 2-2,5g na kg masy ciała . w i t to raczej freestyle jak już wolisz ale węgle zdecydowanie rozsądnie dawkuj . Też ostatnio na masie sobie liczyłem 50% w i teraz muszę z 16bf schodzić więc jak jesteś endo to z umiarem . kcl na razie w porządku z czasem dodawaj po 100kcl i patrz jak będzie szło . areo rób po treningu oporowym . Łatwiej będziesz dzięki temu bf kontrolował . z diety wywal fruktozę(owoce) chyba że bardzo chcesz ... kefir jest ci zbędny , zainteresuj się jakimś wpc i zamiast tych sardynek i łososia dodaj sobie tuńczyka . To tak ogółem mówię ba dużo by o tym pisać u ciebie . Jeśli chodzi o trening to nie wiem jakim planem trenujesz ale polecam 4X na tydzień . Jeśli trenujesz 5lat i do tego jeszcze mówisz o jakiś zawodach czy coś to takie rzeczy raczej możesz sam ogarnąć . ps 170cm i 60kg i twierdzisz że jesteś endo ??? chłopie jakie ty masz bf ? ;) z ciekawości pytam .
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Pomoc w diecie :]

Następny temat

Krótkie pytanie ;)

WHEY premium