SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta redukcyjna i SW

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 556

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Płeć

mężczyzna

Waga

102

Wzrost

183

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

praca na nogach, wstaję o 5-tej rano kładę się spać ok.9-tej.pracę zaczynam o 6-tej przerwa o 9-tej i 12-tej

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

siłownia i muay thai razem 4-5 razy w tygodni

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

nienajgorsza lecz mało zbalansowana i zaplanowana dieta

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

dobry

Stosowana lub planowana suplementacja

kupiona odżywka proteinowa i kreatyna ale jeszcze nie użytę
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 317
Witam,

zacznę może od moich danych:

Wzrost:183cm
Waga:102kg
Staż na siłowni:4miesięce
Dieta: jak narazie średnia

Więc od 4-rech miesięcy trenuję na siłowni średnio 3 razy w tygodniu dla ogólnej poprawy kondycji i lepszego samopoczucia. Niestety dieta dotychczas była raczej średnia tzn. nie była ona niezdrowa pod względem spożywanych produktów,a raczej mało zbalansowana i bez planu z góry.
Zainteresowałem się też Muay Thai i po kilku treningach spodobało mi się więc planuje połączyć to z siłownią. Ze względu na prace czestotliwość treningu MT będzie się ograniczała odpowiednio do 1 w pierwszym tygodniu i do 2-3 w drugim ze względu na prace na zmiany i do tego siłownia.

Policzyłem moje zapotrzebowanie i wyszło mi:
Współczynnik BMR 2249.64
Aby utrzymać wagę
Kalorie 3880.63
Węglowodany 55% 2134.35kcal = 533.59gram
Białko 15%% 582.09kcal = 145.52gram
Tluszcz 30% 1164.19kcal = 129.35gram

Z racji tego że chcę zrzucić trochę wagi to dieta powinna być trochę mniej kaloryczna, tzn o ile?200-300kcal?

Zacząłem układać dietę i narazie mam:



Czy idę w dobrym kierunku?Co do obiadu to jem go w pracy, są to gotowane posiłki naprawdę dobrej jakkości, zawszę wybieram opcję najzdrowszą: weglę z niskim GI, źródło białka tzn: ryba, kurczak, wołowina i do tego mamy bar sałatkowy. Niesttety nie jestem z stanie wyliczyć kalorii ale staram się jeść jak najlepiej.

Treningi na siłowni odrazu po pracy tzn. jest to posiłek przed treningowy, czy warto przed samym treningiem sporzyć odżywkę białkową z weglami o wysokim GI tzn. np owsem zmielonym wlasnorecznie?

Po treningu w domu standardowy można powiedzieć obiad: kurczak/ryba/wołowina+ryż/kasza i warzywa. No i przed snem odżywka białkowa plus trochę migdałów?

Wiem że jest to niekompletna rozpiska ale czy idę w dobrym kierunku?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pierwsza dieta-ekto

Następny temat

Jak przybyć na wadze i mięśniach?

BF