SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na spokojne masowanie - do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 847

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 9 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 966
Hej, jak w temacie wiem że "nie od razu Rzym zbudowano" więc podchodzę spokojnie do sprawy, z resztą przez ostatnie kilka miesięcy zrzucałem sobie spokojnie kilogramy i bez spadków zeszło z 78 na 71. Do pewnego momentu wspierałem się wynikami z "magicznej" wagi na siłowni, ale kiedy pokazała mi wczoraj bf poniżej 6%, straciłem do niej resztki, już i tak nadszarpniętego zaufania ;p Teraz chciałbym w końcu zacząć iść w górę, ale spokojnie, nie tak żeby szybko przytyć kilkanaście kg i potem żeby jakoś to wyglądało, konieczna 10 tygodniowa redukcja, krótko mówiąc: nie chcę się "zalać jak świniak" :D (potoczne określenie, nie żeby kogokolwiek obrazić).
Siedzący typ pracy w biurze przy komputerze, w tyg 4 treningi na siłowni po ok 75 minut przy średniej intensywności. Raczej łatwość do zalewania się. Wstaję o 7 rano, przyzwyczaiłem się na redu, że pierwszy posiłek wpada dopiero 10/11.
Odnośnie posiłków:
-Piję kawę z masłem (bomba!)
-Żelatyna, bo lubię galaretkę sobie machnąć ;p
- Na obiad naleśniki (łatwo przewieźć do pracy)
-Kurczak bataty pieczone w piekarniku, jakaś zielenina do tego wpada
- Na kolację zawsze lubiłem trochę węgli, lepiej mi się śpi
Widzę, że jest za dużo białka, ale tego z żelatyny bym nie liczył (raczej marnej jakości), a w reszcie posiłków ciężko mi zrezygnować, naleśniki bez twarogu, albo mniej kury, ciężko :/ Do smażenia nie używam tłuszczy, może tu by była opcja trochę dorzucić kcal?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 889 Napisanych postów 11107 Wiek 1 rok Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 188592
Wklej ankietę pełną działu z tego linku ::http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html  także jeśli ważysz koło 70kg to białko zmniejsz do 140 gram a tłuszcze podbij do 90 gram.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 160 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8886
Brak tłuszczu w posiłku potreningowym oraz ogólnie mało ich w diecie, śniadanie zjadaj ok godzinę po przebudzeniu. Zwiększ tłuszcze kosztem białka bo tego trochę w diecie za dużo. Ten ser mozarella na noc to też tak średnio, lepiej zastąpić go olejem (lnianym, kokosowym itp) lub właśnie masłem klarowanym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 9 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 966
Po treningu tłuszcz konieczny? ok mogę wyrzucić mozzarellę (z bólem serca) to że śniadanie trzeba zjeść szybko po przebudzeniu to mit ;) wyrzuce troche kury i jajko, a dodam olej kokosowy i czasem tlustsze mieso: schab sledzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 160 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8886
Bezpośrednio po treningu nie , ale już ok godzinę/ półotora godz po treningu należy zjeść pełnowartośiowy posiłek złożony z B W i T
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zasłyszane na siłowni: teorie na temat diety

Następny temat

Czy już czas na redukcję?

Whey vit