SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na spokojne masowanie - do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 955

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 9 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 966
Hej, jak w temacie wiem że "nie od razu Rzym zbudowano" więc podchodzę spokojnie do sprawy, z resztą przez ostatnie kilka miesięcy zrzucałem sobie spokojnie kilogramy i bez spadków zeszło z 78 na 71. Do pewnego momentu wspierałem się wynikami z "magicznej" wagi na siłowni, ale kiedy pokazała mi wczoraj bf poniżej 6%, straciłem do niej resztki, już i tak nadszarpniętego zaufania ;p Teraz chciałbym w końcu zacząć iść w górę, ale spokojnie, nie tak żeby szybko przytyć kilkanaście kg i potem żeby jakoś to wyglądało, konieczna 10 tygodniowa redukcja, krótko mówiąc: nie chcę się "zalać jak świniak" :D (potoczne określenie, nie żeby kogokolwiek obrazić).
Siedzący typ pracy w biurze przy komputerze, w tyg 4 treningi na siłowni po ok 75 minut przy średniej intensywności. Raczej łatwość do zalewania się. Wstaję o 7 rano, przyzwyczaiłem się na redu, że pierwszy posiłek wpada dopiero 10/11.
Odnośnie posiłków:
-Piję kawę z masłem (bomba!)
-Żelatyna, bo lubię galaretkę sobie machnąć ;p
- Na obiad naleśniki (łatwo przewieźć do pracy)
-Kurczak bataty pieczone w piekarniku, jakaś zielenina do tego wpada
- Na kolację zawsze lubiłem trochę węgli, lepiej mi się śpi
Widzę, że jest za dużo białka, ale tego z żelatyny bym nie liczył (raczej marnej jakości), a w reszcie posiłków ciężko mi zrezygnować, naleśniki bez twarogu, albo mniej kury, ciężko :/ Do smażenia nie używam tłuszczy, może tu by była opcja trochę dorzucić kcal?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 960 Napisanych postów 11343 Wiek 2 lata Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 190887
Wklej ankietę pełną działu z tego linku ::http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html  także jeśli ważysz koło 70kg to białko zmniejsz do 140 gram a tłuszcze podbij do 90 gram.
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 165 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 9444
Brak tłuszczu w posiłku potreningowym oraz ogólnie mało ich w diecie, śniadanie zjadaj ok godzinę po przebudzeniu. Zwiększ tłuszcze kosztem białka bo tego trochę w diecie za dużo. Ten ser mozarella na noc to też tak średnio, lepiej zastąpić go olejem (lnianym, kokosowym itp) lub właśnie masłem klarowanym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 9 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 966
Po treningu tłuszcz konieczny? ok mogę wyrzucić mozzarellę (z bólem serca) to że śniadanie trzeba zjeść szybko po przebudzeniu to mit ;) wyrzuce troche kury i jajko, a dodam olej kokosowy i czasem tlustsze mieso: schab sledzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 165 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 9444
Bezpośrednio po treningu nie , ale już ok godzinę/ półotora godz po treningu należy zjeść pełnowartośiowy posiłek złożony z B W i T
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zasłyszane na siłowni: teorie na temat diety

Następny temat

Czy już czas na redukcję?

Wheya