SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta na rzeźbę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1078

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 130 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1080
Wzrost: 180cm
Waga: 82kg
Wiek: 17lat
Trening:
-Siłowy
-Aerobowy
Cel: Rzeźba
Zapotrzebowanie energetyczne: ok.3382,7 kcal (w diecie 3311,5 kcal)
Białko - 250g (246,8)
Tłuszcz - 140g (139)
Węglowodany - 250g (244,5)


I posiłek:
-Mintaj duszony 110g B 20 T 1 WW 0
-Orzechy włoskie 100g B 15 T 60 WW 18

B 30 T 61 WW 18

energia: ok.770 kcal

II posiłek:
-Mintaj duszony 110g B 20 T 1 WW 0
-Migdały gorzkie 100g B 20 T 54 WW 7,5

B 40 T 55 WW 7,5

energia: ok.711,7 kcal

III posiłek:
-Paluszki rybne 300g B 34,8 T 17 WW 60

B 34,8 T 17 WW 60

energia: ok.548,5 kcal

IV posiłek(przedtreningowy):
-Pierś z kurczaka 200g B 38,4 T 1,4 WW 0
-Ryż biały 100g B 6,7 T 0,7 WW 79

B 45 T 2 WW 79

energia: ok.527 kcal

V posiłek(potreningowy):
-Pierś z kurczaka 200g B 38,4 T 1,4 WW 0
-Ryż biały 100g B 6,7 T 0,7 WW 79

B 45 T 2 WW 79

energia: ok.527 kcal

VI posiłek:
-Sałatka z tuńczyka B 47 T 2 WW 1

B 47 T 2 WW 1

energia: ok.215,6 kcal


No i?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1777 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 29465
dziwny rozkład b/t/ww
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 132 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1304
We wszystkie inne pory dnia oprócz potreningowej daj węglowodany o niskim IG(ryż brązowy, kasza gryczana, zamiast ryżu białego). Wiem, że w zimie to trudne, ale daj warzywa.

Niechaj masa będzie z Wami

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 130 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1080
Wysokie IG mam w przed i po treningowym tylko. Miałem zamiar dać brązowy przed treningiem ale nie wiem jeszcze jak on smakuje. Po co mi warzywa? Dodatkowe węgle, który nie potrzebuję. Chociaż parę mogę dodać.

Czemu dziwny rozkład??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3961 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 51035
Po to Ci warzywa m.in.
http://www.sfd.pl/Równowaga_kwasowo-zasadowa-t319905.html

I nie bądź śmieszny, ile tam jest tych węgli

Na bank się zalejesz od tych warzyw.. taaa...

Wcinaj warzywa, wyjdzie Ci na zdrowie.. i nie wliczaj ich do bilansu.. takie moje zdanie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 130 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1080
W sumie masz rację. Mówisz zebym nie wliczal ich do bilansu? HMmm
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3961 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 51035
Ja uważam, że to nie jest konieczne. Mają mało kcal i niskie ig. Ja bym się nie przejmował.. Zresztą za dużo z tym zabawy, która raczej i tak nie będzie miała wpływu na efekty diety..
Zrób jak uważasz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 1924 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 22174
jak na rzeźbę to masz sporo węgli,sam zobaczysz jakie będą efekty. jeżeli mizerne to po prostu zmniejszysz ich ilość. warzyw jedz oczywiście jak najwięcej i nie wliczaj ich do bilansu. przed, treningiem daj obowiązkowo brązowy ryż/kasze lub makaron pełnoziarnisty i unikaj węgli prostych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 130 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1080
Przy redukcji stosunek białka do węgli powinien być 1:1 chociaż zwiększona ilość białka kosztem węgli też można.

PS: Ten Zuper zawsze tak nabija bezsensownie posty??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3961 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 51035
Wcale nie musi być 1:1.. To zależy od wielu czynników m.in typu budowy, aktywności, własnych preferencji itd.

Ale tak też może być! Ważne żeby było efektywnie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Mikroskładniki

Następny temat

Tanie dieta

Wheyvita