SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta dla dziewczyny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1141

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91
ostatnio dziewczyna mnie poprosila o rozpisanie diety, bo poprostu troche na brzuszek jej przybralo tluszczyku i w pupke wlazlo. czy ktos by mogl mniej wiecej rozpisac, co najlepiej jesc pic? wiem ze bezcwiczen sie nie obejdzie, ale jakas dietke trzeba rozpisac. jestem w silowni zielony w tych sprawach i prosze o pomoc

ona twierdi ze slodyczy az tak bardzo nie musi odstaeiac bo dla niej sa przysfajalne...jakos w to nie wierze...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 417
Powiedz jej żeby nie jadła i pozdrów ją..

Pewnie w choooja lecisz że pakujesz na siłowni i jej kity wciskasz, bo jak by wiedziała że nie ćwiczysz to by Cię o to nie prosiła

Zmieniony przez - KillaBee w dniu 2009-07-21 15:09:38
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 261 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1259
Pić 2l wody dziennie, a najlepiej z cytryną, ale nie trzeba..
Nie jeść, pić; słodyczy, napojów gazowanych (sztucznie farbowanych),ziemniaków, chleba - Ciemne, lub pełnoziarniste tak, fast foodów..
Dużo ruchu, a jeśli chodzi o brzuch to chodzić dużo na długie spacery ćwiczenia na pupe?