SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta 3500kcal

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2144

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

19

Płeć

M

Cel

Masa mięśniowa

Waga

68

Wzrost

188

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

+/- 15

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

3 treningi hst w tygodniu

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Podobna do tej stosowałem ją rok temu w wakacje.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Wszystko w normie

Stosowana lub planowana suplementacja

Gainer bezpośrednio po treningu i carbo na treningu
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5217
Okej dziękuję za pomoc. Wrzuce tutaj rozpisaną dietę z waszymi radami do oceny.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1737 Napisanych postów 27216 Wiek 24 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 516313
Nie masz jeść tylko śledzi, warto rotować rybami, do wyboru: śledź, mintaj, pstrąg, morszczuk, łosoś dziki, halibut, też wspomniane szproty, dorsz. Nie wszystkie z nich dostarczają duże ilości DHA i EPA, ale mają swoje inne wartości. Jeśli dobrze tolerujesz orzechy to jak najbardziej warto je wprowadzić, gdyż cech**ą się wysoką wartością odżywczą, chociażby migdały mogą skutecznie pomóc wzbogacić dietę o witaminę E i magnez. Abstrahuując od tego, że też regulują gospodarkę cholesterolową etc.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przybranie masy, suplementy!

MenS