SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy zaczynać trening na redukcję

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1703

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 55 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 509
Witam, chciałem się zapytać was wszystkich czy powinienem zacząć teraz trening i dietę na redukcję. Ogólnie na siłownie chodzę od 8 miesięcy ale tak poważnie z dietą, planem, suplementami itd. ćwiczę od 4 miesięcy. Teraz waże 86 kg przy wzroście 187cm. Przy okazji chętnie poznałbym wasze opinie na temat mojej klatki... nie uważacie, że jest trochę za mała w porównaniu z resztą? Z góry dzięki wszystkim za pomoc :D (pierwsze i trzecie zdjęcie jest na napince)











Zmieniony przez - disclosure w dniu 2016-02-16 22:40:02
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 231 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2173
Wg. mnie masuj bo sam mase skończyłem za wcześnie potem złe redu i sie troszke rozwaliłem i teraz znowu masa ale powolna.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 55 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 509
do 90kg?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 231 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2173
Nie patrz na wage, patrz na obwody. Ile masz w pasie bo jeżeli np 85 to leć do 90 spokojnie, a zależnie od diety będzie to 5cm pasa i 1cm np. bica albo 5cm bica i 5cm pasa. Waga ma małe znaczenie, wyglądałem lepiej ważąc 72 niż kiedyś 82 ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący