SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Odżywki - Co lepiej kupić + trening na redukcje

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 715

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 27
Witam .

Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość jeżeli umieściłem temat w złym dziele.
Mam 18 lat, mierzę 186 cm wzrostu i ważę ~72kg, kupiłem sobie juz dość dawno ławeczkę do brzuszków i chciałbym zacząć coś brać żeby spalić tłuszcz na brzuchu, brzuszki robię od jakiegoś miesiąca 100 - 150 dziennie w seriach, oczywiście przy tym chcę robić jeszcze inne treningi takie jak bieganie tak po parę km dziennie wieczorem, polecano mi różne rzeczy, jednak za cel wybrałem sobie:
Olimp - Thermo Speed Extreme mam zamiar kupić to w tą sobotę i od poniedziałku stosować. Teraz mam ułożony następujący trening, niestety mam dostęp tylko do ławeczki do brzuszków.

Poniedziałek:
Brzuszki: 5serii (robię to na raz bez przerwy oczywiście)
18 brzuszków - 9 zwykłych : 9 szybkich
16 - 8:8
14 - 7:7
12 - 6:6
12 - 6:6

Pompki: 5 serii
14 - 7:7
12 - 6:6
10 - 5:5
8 - 4:4
8 - 4:4

Niestety tutaj jedna uwaga, za czasów gówniarza złamany obojczyk w lewej ręce i zwichnięty w prawej, odczuwam ból przy robieniu pompek w lewej ręce dlatego zamiast tych pompek robię dodatkowo brzuszki 5 serii jak wyżej.

Wtorek:
Plecy: 5 serii (chodzi tu o leżeniu na brzuchu i unoszeniu tułowia w górę i dół)
14 unoszeń - 7 zwykłych : 7 szybkich
12 - 6:6
10 - 5:5
8 - 4:4
8 - 4:4

Triceps: 5 serii (tutaj chodzi mi o to, że ręce mam z tyłu na ławeczce a nogi na czymś żeby utrzymać je na równi z rękoma, a później to już takie jakby pompki wiecie o co mi chodzi)
12 - 6:6
10 - 5:5
10 - 5:5
8 - 4:4
8 - 4:4

Środa :
Tutaj miałem dać sobie wolne, ale z racje tego, że trening jest łatwy dołożyłem od siebie brzuszki
4 serie po 25 brzuszków w normalnym tempie, po dwóch seriach odpoczynek około 30 sekund.

Czwartek analogicznie to co w poniedziałek, piątek taki jak wtorek.

Moje pytanie brzmi, czy ćwicząc intensywnie to co napisałem będą widoczne jakieś skutki? Piję dużo wody, jem owoce przed i po treningu, jogurty różnego rodzaju. Chodzi mi tylko o to żeby zrzucić trochę `mięśnia piwnego`. Jeżeli napisałem to w złym dziele to przepraszam jestem tu nowy i dopiero się uczę. Wiem, że napisałem to po `dziecinnemu` ale inaczej nie umiem tego wytłumaczyć

Linki do `mięśnia piwnego` :D

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc88d87791b75c02.html

oraz

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f3ca65d481a08ce1.html

Pozdrawiam i czekam na wasze wskazówki! ;)

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 18

Waga: 72

Wzrost: 186

Cel treningowy: Redukcja

Staż treningowy na słowni: miesiąc [same brzuszki + bieganie]

Uprawiane inne sporty: piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławeczka do brzuszków

Dieta: -

Przeciwskaznania medyczne: -

Zażywane suplementy: -

Zmieniony przez - Pique w dniu 2010-04-13 20:54:03
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 91 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1974
do zredukowania polecam ci HIIT (poszukaj w podwieszonych tematach)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 293 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4398
Nie da sie spalic tluszczu tylko na brzuchu. Rozpocznij trening typowo silowy w ten sposob najlepiej / najszybciej zrzucisz tluszcz. Wazysz bardzo malo jak na ten wzrost. Jak dla mnie silownia plus aeroby, na poczatku zrzucisz na pewno duzo sadla, a waga pewnie pojdzie bo zamiast niego pojawia sie miesnie. Thermo mozesz lykac jak chcesz, nie jest zbyt mocny i niedrogi, ale jesli chcesz miec szybsze efekty musisz miec diete. Bez niej bedzie duzo dluzej.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 937 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 17411
"Waga : 72

Wzrost : 186 "

Nie redukuj. Krzywdę sobie zrobisz.

A biegać zacznij na dłuższe dystanse, pięć-dziesięć kilometrów. Trzy/cztery razy w tygodniu. Do tego trening domatora, zdrowa dieta z bilansem na zero i coś z tego wyjdzie.

Every f***ing thing is possible.

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

porecze / program na miesnie brzucha .Pomocy

Następny temat

Plan do napisania...