SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Czy to ma sens ??

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 3651

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 12 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 305
Witam ważę 104kg jestem na redukcji i niestety muszę ćwiczyć bez ciężaru że względu na brak czasu i miejsca.
Obecnie wykonuje taki trening
Podciąganie 25p
Pompki 70p
Wznosy kolan do klaty 70p
Te 3 ćwiczenia staram się wykonać w jak najkrótszym czasie. Wygląda to tak że zaczynam podciąganie i do póki nie zrobię 25p to nie zmieniam ćwiczenia. I chciałem spytać czy to ma wgl sens ??
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 850 Napisanych postów 4781 Wiek 49 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 172714
Sens ma jak najbardziej. Powinieneś dorzucić jeszcze przysiady i coś na prostownik pleców - np. odgięcia do tyłu w leżeniu przodem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 12 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 305
Oki super :D sam pisze sobie plany ale taki pisałem pierwszy raz. Specjalnie nie uwzględniłem nóg że względu na ich rozmiar mam gen do gir i po prostu mam problem często kupić spodnie:)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 337 Napisanych postów 1602 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 50164
Masz masę ćwiczeń do wyboru. Przysiady, wykroki, wykroki z przeskokiem, podciąganie podchwytem/nachwytem, burpee, pajacyki, mountain climbers, hollow hold, hollow rock, plank, grasshoppers, pompki - kilkanaście "odmian", skakanka. Do tego bieganie.


Zmieniony przez - VVizard89 w dniu 2018-08-20 15:44:22
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 337 Napisanych postów 1602 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 50164
polecam tą książkę underground guide to warrior fitness by ross enamait. Rozpisanych tam masz sporo treningów z ciężarem własnego ciała.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 12 Wiek 22 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 305
Ćwiczenia znam :D bardziej chodziło mi o metodę treningowa ;)
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 337 Napisanych postów 1602 Wiek 31 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 50164
W innej ksiazce tego autora jest mniej wiecej taka rozpiska:
Poniedziałek - Bodyweight exercise - np przysiady bułgarskie 4 x 12 TEMPO 3010 , Podciaganie na drążku 4 x 8 - 10 TEMPO 3010
Core training
3 rundy:
V Ups 15
Chinnies 30
Supermans 15
Przerwa 30 sekund

Wtorek - Conditioning - np
AMRAP 10min
5 Podciągnieć
10 Pompek
15 Przysiadów

Środa - odpoczynek

Czwartek - Bodyweight exercise
Core training

Piątek - Conditioning

to tylko taki przykład. do tego jeszcze bieganie można dołożyć.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zwiększanie objętości treningowej

Bialko zestaw