SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl PRO-SD Dragon Nutrition

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5258

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 7541 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 45102
PakerZbreslau
3 kapsy na dzień m-drolu? Raczej twoje bebechy tego nie przeżyją. Wielu twardzieli próbowało już. Ale twój wybór.



Moje przezyly 100tabs Mdrola+200tabs EPi w jednym cyklu i dobrze sie mają

desiderata

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 1528 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 9791
moje dały rade 3 miesiace na winku 50mg ed :P ale staw barkowy dostal w p***e za to ;D

MY BODY IS A MACHINE

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51566 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jestem początkujący maksymalnie pojadę prosd na tym pierwszym cyklu 2 tabsy, żeby nie przesadzić :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51566 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
zolo333
zrób przerwe po h-drolu tak jak masz napisane wyzej.I jak 50 mg dziennie i Cie robi to raczej nie jest hdrol.... Sd spokojnie mozesz dac caly cykl 2kapsy ed.....

wydaje mi się że to jednak h-drol, wcześniej o nim trochę czytałem i kopie tak jak powinien, ciśnienie skacze po nim, na treningu jest ostra pompa, a efekty zobaczymy na koniec cyklu, z przyjemnością podzielę się wynikiem i spostrzeżeniami z wami na forum
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 357 Napisanych postów 1970 Wiek 41 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 69233
ok.daj znac.Jakiej firmy masz tego h-drola
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51566 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
od CEL
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert