SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Colostrum - zastosowanie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 40995

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 128 Wiek 35 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 2871
do czego to.rodzina z ameryki mi przyslala.
firma TOTAL NUTRITION-COLOSTRUM 1000Mg.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4008 Napisanych postów 45227 Wiek 363 dni Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 340068
Witam


Może zacznijmy od tego czym jest colostrum. Preparat ten zawiera ok 30% aktywnych igG (IMMUNOGLUBULIN G). Środek ten według producenta ma poprawić wydajnośc i ogólny stan zdrowia. Colostrum z perspektywy działania prozdrowotnego poprawia funkcjonowanie układu odpornościowego. Jest to korzystne dla sportowców, ponieważ zwiększamy ochronę przed przeziębieniami i wirusami, a jak wiemy, choroba może skutecznie uniemożliwić zdobywanie formy sportowej.
Suplement ten może też wpływać na pracę jelit i ograniczać ich "przeciekanie" jak również zmniejszając stany zapalne.


Jednak wszystkie te zalety są wymienione przez producenta, więc należy traktować je z przymrużeniem oka. Osobiście nie spoktałem sie z żadną fachową literaturą potwierdzającą działanie tego specyfiku.


Pozdrawiam


Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10924 Napisanych postów 50129 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
mial byc hit a pozostal kit
badania wykazuja ze uklad trawieny doroslego czlowieka nie przyswaja colostrum czyli siary / z wymion krowy /i wszystko przelatuje do kibla!!!
w usa juz sie na tym poznali to teraz probuja to wciskac w polsce.kit!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 595 Napisanych postów 23110 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 106501
co to wogóle jest?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10924 Napisanych postów 50129 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
pierwsze słysze, napisz cos wiecej o tym specyfiku.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3735 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17159
nom biospec dawaj info na priva czy tutaj

¤¤ członek-mafia.suple.hardcor.pl ® ¤¤

¤¤ Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl ¤¤

Mam braki jak każdy , staram sie je zawsze minimalizować, aby pomagac sobie i innym®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 46 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36062
boszeee tak jak biospec napisał - to miało (pisząc w dużym przybliżeniu) być białko zbliżone składem do mleka matki... niby taka rewelka ale jak biospec napisał układ dorosłego przetwarza te rewelacje i likwidując wszelkie zalety jakie miał mieć ten produkt

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 46 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 36062
AA i jest HORENDALNIE drogie

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3735 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 17159
amen

¤¤ członek-mafia.suple.hardcor.pl ® ¤¤

¤¤ Wejdz na pajacyka http://www.pajacyk.pl ¤¤

Mam braki jak każdy , staram sie je zawsze minimalizować, aby pomagac sobie i innym®

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 3951 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 62148
...heh cos tam miało być z tego co pamiętam z HW albo IGF ....niepamiętam ...ale rozchodziło oto że maluchy pijąc mleko matczyne rosną w oczach z powodu takowego że to mleczko /czyli PROSTO od mamusi zawiera duze dawki ww chormonów czy jakos tak..........ALE tak czy siak to kicha jakich wiele.....i tyle

wczorajdziś*(LOUD)*jutropojutrze

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10924 Napisanych postów 50129 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
KOLOSTRUM a dokladnie siara jest zoltym,dosc przezroczytym plynem wydzielanym z wymion krowy w czasie pomiedzy wydanie na swiat cielaka a jego pierwszym karmieniem.siara zawiera wyjatkowo duzo skladnikow pobudzajacych wzrost w tym sporo IGF-1 co mogloby sugierowac ze jest takze preparatem dzialajacym na wzrost czlowieka.jednak w przypadku czlowieka substancje te musza przejsc dluga droge przez uklad trawieny gdzie dzialaja bardzo silne enzymy,ktore rozkladaja bialka do postaci aminokwasow, ktore mozna latwiej i szybciej wchlonoc do krwiobiegu.zatem samo spozycie siary nie wystarczy - jego dzialanie po przejciu przez zoladek i jelita czlowieka rowna sie zeru.cala zawartosc IGf -1 zostaje rozlozona do czynnikow pierwszych co potwierdzily badania z zastosowanie dawki wynoszacej az 60 gramow kolostrum. poza tym w czasie badan nie stwierdzony zadnych przyrostow masy miesniowej lub ilosci IGF -1 we krwi badanych.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10924 Napisanych postów 50129 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
a jak sie to ma do podniesienia odporności?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

glupie pytanie

Następny temat

co o tym sadzice

Whole01