SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co z czym:P

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1902

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4199
Siema Cwicze okolo 2 lat mam 175cm wzrostu, 65 kg, wiek 19 lat miałem juz 2 cykle na mono:)
Mam do dyspozycji:
-xpand 1 pucha
-500g mono vitalmax
-cell pump 2x mała pucha
-TCM mega caps 300
-storm duzy

Prosze o rade od czego zaczac i co z czym polaczyc :) Pozdro

Prosze o rade co z czym polaczyc
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7281 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79786
dla ciebie to wystarczy pucha mono z vitalmaxa, skoro cwiczac dwa lata przy wzroscie 175cm masz 65kg wagi.
zacznij jesc, pozniej pomysl o suplach.
nie ma drogi na skroty!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4199
Ja sie nie pytam czy mam jesc czy nie Chce zeby ktos rozpisał mi co z czym!! wiecej porad nie chce
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7281 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79786
z tego wszystkiego to 3 cykle zrobisz.
daj kreatyne, obojetnie jaka i do tego cp przed trengiem.
storma i xpanda zostaw na pozniej, szkoda stuffu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 105 Napisanych postów 1815 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 27275
A mnie się wydaje, że trochę za dużo chyba będzie tej kreatyny jak na 1 cykl

yyy... coś tam.. :P

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4199
a moze byc tak:
cykl 1
Cp + mono
cykl 2
TCM
cykl 3
xpand + mono
cykl 4
Storm

Oczywiscie nie chce tego zjesc odrazu. Przez 10 miechow chce zrobic 3 cykle i nie wiem jakiego supla sie pozbyc??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7281 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79786
mojzesz
jakiego maszs xpanda?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 377 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31462
....miałem juz 2 cykle na mono:) ...
to nie bedzie jego pierwszy cykl kreatynowy :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4199
Dymatize - Xpand Energized 820.

Co bys odrzucił?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 377 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31462
ja bym wszystko w jednum cyklu opierniczyl w 8 tygodni bys sie pozbyl wszystkiego

dlaczego chcesz sie czegos pozbyc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 7281 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 79786
izio1 umiem czytac
no to mozesz tego Xp dorzucic do obojetnie jakiej formy, czy to TCM czy Mono.
Bez roznicy
na samym stormie tez zrobisz cykl, ale zawsze dobrze jest dokupic jakis no booster przedtreningowy, lecz nie koniecznie.


"ja bym wszystko w jednum cyklu opierniczyl w 8 tygodni bys sie pozbyl wszystkiego " - jestes ty normalny?

Zmieniony przez - biernol w dniu 2008-06-15 22:09:09
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kreatyna mono i pompowaniemiesni

Następny temat

Pytanie.

WPC zestaw