SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Co teraz

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 1159

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam !

Ćwiczę tym planem od 4 miesięcy. Mam ułożoną dietę na masę którą staram się trzymać uzupełniam ją garnierem. Jako, że nigdy wcześniej żadnego sportu nie uprawiałem 1 efekty są już widoczne. Mam do Was takie pytanko na jaki plan przejść teraz ?

Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 4s
Plecy: Wiosłowanie sztanga 4s
Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie/płaska 4s
Barki: Wyciskanie sztangi z za głowy 4s
Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s
Triceps: Wyciskanie sztangi wąsko 2s
Brzuch: Brzuszki na ławce skośnej 4s

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 25

Waga: 95

Wzrost: 180

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: 4 miesiące

Uprawiane inne sporty: -

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): ławka skos, hantle, gryf łamany (domowa siłownia)

Dieta: staram się

Przeciwskaznania medyczne: -

Zażywane suplementy: garnier
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 17852 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 63608
jaki plan byl predzej ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11149 Napisanych postów 51567 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
żaden od początku jadę tym co napisałem - tylko na jaki przejść mam teraz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 506 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4557
Rozumiem, że to co rozpisał to jego dotychczasowy plan.