SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Clen + kreatyna

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1778

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 388 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11037
Witam
Zastanawiam się czy zwykłe mono sprawdzi się jako antykatabolik do
clenu. Jestem zupełnie zielony w tym temacie i mam nadzieje że bardziej doświadczeni koledzy jak wy mi pomogą :D
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 388 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11037
Chyba nie każdy suplement działa na każdego tak samo, jeśli ktoś nie wierzy warto przeczytać.
https://www.sfd.pl/Kreatyna__osoby_odczuwające_działanie_vs_osoby_nie_odczuwający_działania_-t704960.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94922 Napisanych postów 364911 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1670432
ankieta działu,a clen nie działa katabolicznie abyś musiał dodawać do niego coś anty katabolicznego

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 318 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18087
raz pisze ze trzeba stosowac antykatabolik a raz ze nie bo miesnie nie spadna ,nie wiadomo teraz jak to jest niby bierze energie z bialek ale o glodzie nikt nie chodzi wiec ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 388 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 11037
Ja też nie wystawiłem tego tematu bez wcześniejszego zapoznania się z działaniem i kilkoma artykułami na tym forum.