SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ciężki Granul do zrzeźbienia

temat działu:

Strength & Endurance

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2133

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34
Witam

Dziwicie się i śmiejecie z mojego tytułu tematu aczkolwiek jak przeczytacie co mam wam do powiedzenia to sami stwierdzicie, że nie łatwo mi ułożyć trening. Mianowicie mam 24lata na karku a karku nie widać . A tak na poważnie to jeżeli chodzi o moją historię treningu to można powiedzieć, że jestem ogólnorozwojowym laikiem. W roku 2006 trenowałem amatorsko na siłowni typu HOME MADE. Średnio co 2-3 dni po 2h.