SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Chroniczne przemęczenie mięśni dwugłowych uda - CO JEST PRZYCZYNĄ JAK TEMU ZARADZIĆ ?

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

Ilość wyświetleń tematu: 2057

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

Waga

18

Wzrost

75

Staż treningowy

180

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

summa summarum będzie z 13 miesięcy

Preferowane formy aktywności fizycznej

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 76 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 415
Witam wszystkich, cierpię na taką dziwną dolegliwość, raczej nie typową, podczas gdy napinam "dwójkę" uda to łapie mnie skurcz, nie mam pojęcia czemu się tak dzieje, bo nie ćwiczę regularnie od jakich 5 miesięcy albo dalej, miałem tylko parę treningów, i nie wiem czemu się tak dzieje, w ogóle, same problemy z tą "dwójką", gdy ćwiczyłem i robiłem "żurawie" to czasami takie skurcze mnie łapały że to jest nie pojęte. W ogóle traktowałem je po macoszemu, nie to co "czwórki" i teraz jest taka dziwna dysproporcja "czwórki" fajnie się prezentują ale brakuje im masy "dwójek" żeby świetnie wyglądać. I jeszcze moje większe zdziwienie bo dwójek ćwiczyłem mało i dlaczego się tak dzieje ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12083 Napisanych postów 160544 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1234840
przelicz podaz magnezu na dobe, druga sprawa moze masz zbyt mocno napiete miesnie/przykurczone stad moga byc rowniez problemy z nich wytrzymaloscia

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb