SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Boks-amatorkso

temat działu:

Sztuki Walki

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1935

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 486
Witam
Mam takie pytanie.Uderzając sobie amatorsko codziennie w worek co mi to da ?Poprawia to jakoś wytrzyłamość czy coś?Nie znam się, chcę się dowiedzieć :)dzięki:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 485 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26792
Da, mase zlych i ciezkich do skorygowania nawykow oraz mozliwosc uszkodzenia dloni poprzez nieodpowiednie uderzanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 15 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 433
Uderzanie prawidłowo* w worek wzmacnia dynamikę nóg i szybkość ciosów.Dodatkowo Spalisz 7 kcal na minutę.

- Prawidłowo* czyli (prawidłowa technika i praca skrętowa nóg)

Zmieniony przez - kozi_97 w dniu 2013-07-04 13:41:26
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 86 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 486
Podacie jakiś link do poczytanie o tym jak prawidłowo uderzać itp.?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 15 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 433
Przez internet nauczysz się źle , idź na treningi do klubu.(Nauka podstaw zajmuje wiele czasu) Od Września lub okres wakacyjny powinna być sekcja dla początkujących. Przeważnie bywa tak w miększych miastach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130