SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Aol900 z sfd polykanie

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 455

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 391 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 22330
Witam kupilem ostatnio te amibokwasy i generalnie tabletki sa kosmicznie duze ciezkie do polkniecia, raz sie prawie zachlyslem.. Biore 3 przed spaniem i dzis wziwlem 2 normalnie ale tej 3 cos nie moglem polknac jakos nie moglem sie zebrac i w ustach cala tabletka od tej wody sie rozpuscila.. Czy w takim wypadku tabletka zostanie przyswojona jak zostala "rozdrobniona" w ustach i polknieta w takiej formie sypkiej jak np kreatyna?:D

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4258 Napisanych postów 69187 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 576157
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 391 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 22330
No nie wiem to w takim razie moge sobie to kruszyc i zrobic z tego taki proszek? Bo przy kazdym polykaniu istnieje ryzyko zachlysniecia wiec jezeli to nie ma znaczenia to bym sobie tak robil.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4258 Napisanych postów 69187 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 576157
Oczywiście ze możesz tak robić , żadnej roznicy nie będzie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 391 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 22330
No ok to dzieki za odpowiedz bo kiedys ktos mi mowil ze nie z kazdymi tak mozna. Np sa takie "otwierane" tabletki w takim jakby plastiku i je trzeba cale polykac i nie mozna ich sobie otworzyc wysypac proszek i polknac sam proch
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4258 Napisanych postów 69187 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 576157
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7916 Napisanych postów 107994 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1288212
To są tabletki, skrusz na mniejsze i połknij, co do kapsułek to jest to zelatynowa otoczka, potrzymasz buzi i się zaraz topi, czesto sa tam pchane różne ziółka, czy piperyna, one w smaku nie są dobre mogą podrażniać przełyk i dlatego są w kapsułkach.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 806 Napisanych postów 2013 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 238229
No co wy nie wiecie , w ustach sie nie liczy musi sie rozpuścić w brzuchu aby zadziałała

"Kto przestał być przyjacielem to znaczy, ze nigdy nim nie był..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2982 Napisanych postów 57280 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 625321
Każdą tabletkę można pogryźć a kapsułkę wysypać z otoczki. Jak Ci wygodnie. Myślę jednak, że kupiłeś suplement, o którym nie masz pojęcia. Polecam poszerzyć wiedzę w tym kierunku.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 391 Wiek 20 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 22330
?? XD chodzi Ci jak mniemam o braku pojecia o formie i ksztalcie tabletek owego suplementu? Mam ogromna wiedze na temat suplementow aminokwasow czy tez sterydow. Dzieki za odpowiedzi wszystkim, na pewno bede kruszyl albo lamal te tabletki ;p
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2982 Napisanych postów 57280 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 625321
Nikt kto ma podstawową wiedzę nie zadawałby tego typu pytania.
1

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

WHEY protein - redukcja