Odżywki i suplementy

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 5453

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 3592 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 31924
milozab????co to jest ??jak to dziala???bo wlasnie lece na jablczanie i jestem ciekaw.
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 9390 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 49424
krązenie krwi poprawia ... zioło ...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 3592 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 31924
a gdzie takie cus mozna kupic i za ile?????
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 9390 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 49424
sklep z ziołami , w niektorych witaminach..
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ambroziak Farmakolog
Ekspert
Szacuny 128 Napisanych postów 9767 Wiek 3 lata Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 23574
Bull - guanidynopropionian to forma glikocyjaminy. To znakomita substancja, tylko jak dotąd z badań nie wynika jasno, czy lepsza od zwykłej glikocyjaminy.
Zastanawia mnie tylko ten miłorząb?... Miłorząb jest oczywiście bardzo dobry, tylko po kiego grzyba, mieszać go w steku kreatynowym?...

S. Ambroziak

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
hmm moze po to aby efekt działania mrm był jeszcze większy w sensie wizualnym , bo przeciez miłożąb wpływa na leprze ukrwienie.. bardziej widoczny efekt pompy..

Zmieniony przez - -Szoho- w dniu 2004-10-24 12:13:20
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ambroziak Farmakolog
Ekspert
Szacuny 128 Napisanych postów 9767 Wiek 3 lata Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 23574
Żeby nie było wątpliwości, to w katalogach OLIMPa i BIOGENIXa zawsze jest wyjaśnione, jaki składnik, jaki ma udział w aktywności preparatu.
Może oni też gdzieś motywują ten dodatek miłorzębu?... Jednak, jak dla mnie, to nie ma on sensu.

S. Ambroziak

Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816

Zmieniony przez - om w dniu 2004-10-24 15:59:08
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51564 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Metabolic PUMP� is a scientifically based vasodilator and muscle expander. This uniquely bioengineered combination of powerful nutrients provides not only maximum vasodilation to ensure optimal nutrient uptake into the muscle but also quick recovery and explosive energy. Nitric Oxide (NO) is a gas naturally found in the body that is greatly responsible for vasodilation of blood vessels as well as other body transforming benefits such as muscle hardness and vascularity.

MRM uses the superior Arginine Di-Malate, delivering the highest conversion of arginine to NO. With the addition of Citrulline, the Biochemists at MRM delivered you a formula that optimizes all pathways for NO production. The body utilizes Citrulline as an Arginine recycler. Simply put, Citrulline is a precursor to Arginine, therefore, further enhancing NO production. Citrulline Malate (CM) also boosts energy levels at the cellular level, eliminates metabolic pollutants such as ammonia and lactic acid (produces from all exercise), supports immune health and as mentioned increases arginine production to fuel NO output.

MRM�s unique selection of Arginine Di Malate as well as Citrulline Malate was well researched. Malate supports the recycling of lactate and pyruvate and is greatly involved in the kreb�s cycle. Most importantly, malate boosts and maintains our energy cycle. In addition, CM has shown to support recovery after exercise by stimulating phosphocreatine reuptake leading to faster recovery between workouts. Guanidino Propionic Acid (GPA) is a phenomenal ingredient added to Metabolic PUMP�. GPA has shown to mimic the action of Insulin without the need for high glycemic carbohydrates. This insulin mimicking action efficiently transports nutrients throughout the body, supports glucose reuptake into the muscle and efficiently shuttles creatine into the muscle cell.

With over 15 years of prominent and positive research on creatine monohydrate, MRM has chosen to stick with science and utilize the monohydrate form of creatine to support recovery and muscle growth. VasoPhenolTM was developed by MRM to further enhance vasodilation, vascularity and muscle PUMP with the clinically proven benefits of grape seed and ginkgo biloba. Our specialized 95% OPC grape seed extract along with our 28:11 ginkgo (standardized to an amazing 3% gingkolide B) increase circulation and the PUMP to the point you will pray for the PUMP to go away so your skin does not feel like it is going to burst. So if you want to feel what you are putting into your workout...Try Metabolic PUMP�, you will not believe the TIGHTNESS!

Sławek oczywiscie ze to opis, reklamowka ( zreszta jak kazda twoja wypowiedz roniez)
Ale sklad jest doskonaly
Najbardziej zaawansowany i kompletyny cykl kreatynowy
I raczej nie jest to konkurencja dla cel pumpa a to z racji b. wysokiej ceny
Ale pod wzgledem skladu i działania ( a juz to czuje ) jest znacznie lepszy
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Pewnie z braku czasu nie kazdy zerknie wiec powielam opis omawianego zwiazku:

VasoPhenolTM was developed by MRM to further enhance vasodilation, vascularity and muscle PUMP with the clinically proven benefits of grape seed and ginkgo biloba. Our specialized 95% OPC grape seed extract along with our 28:11 ginkgo (standardized to an amazing 3% gingkolide B) increase circulation and the PUMP to the point you will pray for the PUMP to go away so your skin does not feel like it is going to burst. So if you want to feel what you are putting into your workout...

Z reszta jak widac w katalogach mrm tez jest wyjatkowo szczegółowo opisane co do czego!!!!!!

a i okazuje sie ze ten preparat ma podstawy i sens!!

Zmieniony przez - BULMASTIF w dniu 2004-10-24 19:33:00
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prolab Creatine Monohydrant + cell pump +czy moze tak byc

Następny temat

Kreatyna - jak brać ??

WHEY premium