SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

ławka regulowana

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1476

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez QUEBLO z działu Trening w domowych warunkach.
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 56
Witam z okazji iż zbliżają się wakacje planuje zakup ławki treningowej mam do wydania ok 250zł

moje wymagania to duża wytrzymałość skos dodatni i duży skos ujemny do ćwiczenia parti mięśniowych brzucha. zastanawiałem się nad ławką marbo mh-l011 ale z tego co się orientowałem to jest to niezbyt dobra inwestycja ławka podobno jest niestabilna a ja jako średnio doświadczony chcę mieć pełną kontrolę, a nie "pływać" ze sztangą


zwracam się do was z prośbą o podanie mi alternatywy w cenie 250 max 300 PLN do mh-l011

Może jakaś bardziej poważna firma typu ketler albo coś w tym stylu :)

Z GÓRY DZIĘKI

PZDr.



Zmieniony przez - Limol w dniu 2012-06-26 17:49:23
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 572 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 5846
Szkoda , że użytkownik tego filmiku nie zgłosił nam tego problemu, na pewno problem był by rozwiązany na jego korzyść

moja propozycja:
Ławka wielofunkcyjna wzmocniona MH-L008
http://www.marbo-sport.pl/marbo-home-lawka-wielofunkcyjna-wzmocniona-l008.html

Blokada ud do ławek z linii Home MH-A003
http://www.marbo-sport.pl/marbo-home-blokada-ud-do-lawki-a003.html 

ławka posiada duży zakres regulacji oraz jest wykonana z profilu 40x40x2mm ,więc o wytrzymałość bym się nie bał

pod tym linkiem znajdziesz wiele obiektywnych recenzji naszej firmy które są udokumentowane zdjęciami
http://www.sfd.pl/Recenzje_sprzętu_Marbo_Sport-f382.html

Pamiętaj że kupując u nas otrzymasz podbitą długoterminową gwarancję realizowaną w naszym kraju, a na zachętę dla użytkowników forum mamy rabat 4%

Pozdrawiam i polecam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 494 Napisanych postów 18907 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 65875
http://www.marbo-sport.pl/2012-lawka-podwojnie-regulowana-wzmocniona-mh-l015.html + prasa do nóg i brzuch też zrobisz.
skąd wziąłeś opinię ze Marbo jest mniej poważną firmą od Keltona?

░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂
Il███████████████████
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.

:'-(

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2367 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 45569
@Sąsiad autor wspomniał o Ketlerze Ta ławka co kolega podał jest git

Pozdro poćwicz ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 56
chociażby tutaj kolega podważa autorytet tej firmy i trudno mu nie przyznać racji :P




A coś może z niższej pólki cenowej?? bojak do tego dodam prasę to już grubo ponad budżet wyjdę :)

Zmieniony przez - Limol w dniu 2012-06-26 20:12:09
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 602 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 16781
nie wiem kto sie zawsze podnieca Marbo. Albo ktos kto nigdy nie kupywał nic tej firmy albo bardzo dawno temu. Prawie wszystkie rzeczy z serii HOME to ruszające się badziewia. O pocietej tapicerce od dołu nie wspomne bo jesli ktos zamówił przez allegro lub neta i dostał cała ładna to naprawde zazdroszcze, ale takich przypadków osobiscie nie znam, a wiele osób kupowało ławki tej firmy. To że siłownie mają sprzet Marbo i sobie chwala ok, tylko do domu sie nie kupuje sprzetu jak na siłownie, który jest o wiele mocniejszy lepszy drozszy spawany o wiele lepiej i z grubsza tapicerka niz chłamy serii Home lub Semi Pro

Jeśli kiedys zobaczycie na allegro cos w stylu Wyprzedaz ławki z serii Home która jest o 50 % tansza od wszystkich innych to radze uciekac :)

Zmieniony przez - marmur w dniu 2012-06-26 20:28:48
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 56
@marmur

co byś takim razie polecil bo póki co to nie inwestowalem w sprzęt

Mam tylko sztangę, hantelki no i drążek :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2367 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 45569
I może ja was zadziwie bo kupywałem ostatnio od marbo sprzęt i przyszedł "cały i zdrowy". Paczki ładnie zapakowane, żadnych wgnieceń czy rozerwań, użytkuje go do dziś dnia i nic się nie dzieje z tapicerką, nie rozrywa się.. No ale jak masz takie uprzedzenie do marbo to bierz keltona

Pozdro poćwicz ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 56
POWIEM TAK:

nie mam uprzedzeń bo nie mam doświadczenia... przeglądam tylko neta a 70% opini o marbo niejest zbyt pochlebnych :)

móglby ktoś zażucićjakąś propozycją alternatywną do marbo?? (rozumiem nasz patriotyzm ale EURO dla polaków już się skończylo :D)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2367 Wiek 26 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 45569
http://www.ecentrum.kelton.pl/produkt.php/1/2/12 Ja mam też taką ławeczkę i jest w porządku.... I nie marbo

Pozdro poćwicz ;D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 494 Napisanych postów 18907 Wiek 31 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 65875
a faktycznie o Ketlera chodziło, jakoś już z przyzwyczajenia przeczytałem Kelton

Ja z Marbo kupiłem z starej seri Home ( 6 lat już mam) cała spawana i jest git, te nowe home skręcane nie zachwyca to fakt, z PRO kupowałem we wrześniu drążek a teraz poręcze i wszystko git, zapakowane zabezpieczone itd.
jak coś w zamian to Kelton, j.w. Bugi podał

░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄
▂▄▅█████████▅▄▃▂
Il███████████████████
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.

:'-(

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 56
nie ma to jak zakup sprzętu przy pomocy kolegów z forum na początku planowalem wydaćz dwie stówki a teraz się pewnie w czterech nie zmieszcze :P

czy na świecie nie ma lawki idealnej mianowicie wytrzymalość kolo 200kg skos ujemny skos dodatni??

po co mi wytrzymalość 500kg?? jak będe chcial tyle wyciskać to sobie wejdę pod malucha :P


Zmieniony przez - Limol w dniu 2012-06-26 21:50:29
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

pomocy

nutloveb