SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ćwiczenia i plan żywieniowy dla nastolatka

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 492

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

16

Płeć

Mężczyzna

Waga

80

Wzrost

180

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

30 minut roweru dziennie na dojazd i powrót ze szkoły, zajęcia w-f 60 minut dziennie, czasem 30 minut jazdy rowerkiem stacjonarnym lub brzuszki

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

piłka nożna, siatkówka, koszykówka, sporadyczne treningi, dysponuję: atlas, ławeczka, wioślarz, rowerek stacjonarny, orbitrek

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

dieta składająca się z nabiału nie przyczyniła się na sylwetkę, obecnie staram się unikać napojów słodzonych, od 2 lat piję samą wodę, jem raczej to co się nawinie ale z umiarem, unikam słodyczy itd.

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

według wstępnych badań u dietetyczki mieszczę się jeszcze w normie jednak nie wiele brakuje do lekkiej nadwagi

Stosowana lub planowana suplementacja

co zaproponujecie, najlepiej z odpowiednią ilością witamin żeby nie miało wpływu na mój stan zdrowotny typu ospanie czy coś ..
Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1
Witam!
Mam 16 lat i już od dawna zamierzałem schudnąć, ponieważ jako dziecko miałem lekką nadwagę. Jednakże moje lenistwo i niechęć poprzez czytanie różnych artykułów opisujących że ćwiczenia hamują wzrost itd. Teraz chcę schudnąć i poprawić jakość mojego życia i zdrowia. Bardzo chciałbym żeby schudnąć w jak najszybszym czasie, z resztą tak jak wszyscy. Jeśli chodzi o trening to mam do dyspozycji domową siłownię wyposażoną w: orbitrek, ławeczkę, atlas, rower stacjonarny i wioślarz. Jeśli chodzi o jakąś dietę wiem że raczej nie wskazana w moim wieku, dlatego proszę o taką w miarę dostosowaną do mojego wieku (jakie produkty, dania proponujecie na śniadania, obiady i kolację). Moim celem jest schudnięcie, przede wszystkim brzuch, uda...Mam w miarę rozbudowane łydki, ręce i mam szerokie barki. Jeśli chodzi o wszelkie dane to tu zamieszczę(nie wiem jakie informację się tu przydadzą więc podaje najważniejsze):
-Wiek:16 lat
-Wzrost: 180 cm
-Waga: 80 kg
-Ramie: 32 cm
-Klatka piersiowa: 96 cm
-Talia: 100 cm
-Biodra: 106 cm
-Uda: 60 cm
-Łydka: 40 cm
I tak jak wspominałem co polecacie na początek i jak urozmaicać treningi, co robić na rozgrzewkę, na czym ćwiczyć, czego nie jeść. Taki plan ćwiczeń i żywienia na dzień. Dziękuję za wszelką pomoc. :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2809 Napisanych postów 50910 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 343237
Zapraszam do działu junior http://www.sfd.pl/Junior_SFD__pierwsze_kroki_na_siłowni_i_w_sporcie-f429.html 

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE . KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Redukcja a w weekend d..a

Następny temat

Tłuszcze redukcja

nutlove