SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

[K] NOX PUMP'a każdą ilość ! Dobrze płacę

temat działu:

Targowisko

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2956

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 709 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18378
Witam, powoli kupuję suple na cykl, ten bym chciał zrobić hardcorowy na NOX'ie

Jak ktoś ma od 4 - 30 może więcej saszetek chętnie kupie.

Cena za sztukę 10zł max. Z większa ceną mi nie wyskakiwać, bo nie dam tyle, nie będę się ciachał z tego powodu jak nie kuipie doriana, ale jak ktoś ma i spyli tak do 10zł/szt to chętnie kupie
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 709 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18378
Daje mu czas do jutra, jak się nie odezwie poludnia to przejdę sie na policje bo juz wszystko mam powydrukowane. Łudzę się ze moze mu na gg nie wchodzi i na maial ale skoro na sfd i allegro jest codziennie to coś jest nie tak..

'jakis ktos' na publicznym forum nie wypada wszstkiego pisac otwarcie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7984 Napisanych postów 80612 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 681526
no to chyba co innego napisałeś w temacie
...
Napisał(a)
Usunięty przez Ripper14 za pkt 1 regulaminu
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 7040 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 85817

NOX

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 709 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18378
podbijam.... ostatnie tanie sztuki poszlo na allegro zostały tylko po 12zł za sztuke porazka...


jakby ktos miał to bym odkupił. Za 30szt moge dać 220zł max
...
Napisał(a)
Usunięty przez FightOrDie za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 6037 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 46132

Bardzo mały człowiek, może rzucać bardzo duży cień...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 709 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18378
nie bede mial bo iron juz niema;]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 871 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15919
a co jest chłopy z tym noxem wycofuja czy jakie licho?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 709 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18378
wycofany z produkcji.... a chciałem sobie chociaz jeden cykl zrobić przed zimą taki bomba.

I nie wciskac mi innych bosterow, szukam tylko noxa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 871 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15919
no no juz własnie sobie czytam o tych wycofywanych rzeczach
fajnie czeszą z tego co widze i tez sie czaje na jakis cykl mocny
mysle
no-xplode i orotan i cos tam
ale nie smiece
pozdr
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 6037 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 46132
ale jak nie dostaniesz starego tego w dluzszych saszetach tylko tego w kwadratowych ( pozniejsza wersja) to nie ma sie czym podniecac bo to juz lipa byla

Bardzo mały człowiek, może rzucać bardzo duży cień...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 871 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 15919
a wiec co ejst ze został wycofany? bo duzo pisza ze wycofany a dlaczego to nie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

<<<<s>>>> SAMSUNG U900

Następny temat

Kupię magnezję

nutloveb