SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

****MAX****SPAM****((-(-_(-_)_-)-))****POST****MAX****

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 112292

Ankieta

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 5557 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 53767
kolego nie bawi sie praca fizyczna ( jestem studentem business and sport exercise science i robie 2 kieurnki na uniwerku w angli)
pracuje sobie w klubie jako utility stuff niedlugo na bramce bo ebde robil licensje i mam wyzsze aspiracje bo widze przyrownales mnie troche do tepaka co za******la fizycznie i jest duzy i glupi
niebede kulturysta nigdy ani strongmenem poprostu chce byc zajeibsie silny i wygladac tak jak chce i nierobie tego dla lasek bo laski niebardzo lubia gosci przerosnietych tylko raczem 40 w kalbu i krateczka poprostu za***iscie kocham uczucie bolu i splywanego potu przy ciezkich treningach i tego ze rosnie a towar hmmm pomaga troche i sprawia ze jestes krolem zwierzat i jest za***iscie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 15305 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 117659
nieźle chłopaki sobie ryjecie

Wracam :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 5557 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 53767
drw roznie to bywalo w zyciu raz mialem wiecej raz mniej ale zawsze na te suple imprezke bylo kiedys sprzedalem pol domu niepotrzebnych rzeczy na allegro czasem sie cos kupilo taniej sprzedalo drozej eneralnie nie bylem ****em nie ********lalem nikogo na siano czy nie chodzilem na rynek na torebki tez mam zasady .
czasem se na weekend jakas robote wykminilem ogolnie wiesz cale zycie myslalem o pieniadzach i silowni i lasce i jakos sie sposobyt znalazly
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 53 Napisanych postów 5557 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 53767