Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: zdjecie szwow po operacji

Strona 40 z 4496

  • Co Na Zachowanie Efektów Po Kreatynie A Potem Rzeźba

    witam, przeczytałem liczne wypowiedzi na forum na temat kreatyny i innych ale żadne nie odpowiedziały jednoznacznie na moje pytania. chodzi o to, że slyszalem, iż po zaprzestaniu brania kreatyny odnotowuje się widoczne spadki. otóż mój cykl

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 5415| Data: 2006-06-21 11:10:01| Liczba SOGów: 0
  • co na spadki po mecie???? daje sogi...

    witam, za okolo 10 dni koncze cykl skladajacy sie ze 120 tabletek mety ruskiej, no i chce ograniczyc spadki po zakonczeniu, bo wiem ze beda jak odstawie mete, bralem juz 2 razy kreatyne mono przed cyklem wiec chyba ona sie nie nadaje...co polecacie

    Odpowiedzi: 44| Ilość wyświetleń: 9367| Data: 2006-11-28 21:18:45| Liczba SOGów: 6
  • redzia/redukcja po ciazy

    nie bede sie tu rozpisywac zbyt wiele, smiesznie troche ze zakladam dziennik w tlusty czwartek no ale kiedys musialam. juz od jakiegos czasu czytam inne dzienniki i niewiem dlaczego w sumie zwlekalam ze swoim tak dlugo a teraz zaczyna byc juz widac

    Odpowiedzi: 138| Ilość wyświetleń: 9858| Data: 2014-02-28 00:09:46| Liczba SOGów: 4
  • Po pierwsze zwiększ masę! Dieta do oceny. :D

    witam, z faktu iż mimo odświeżania nikt nie odpisał na poprzedni temat zmuszony jestem założyć nowy. chciałbym przedstawić plan dwóch diet, jednej na dzień treningowy a drugiej na dzień nie treningowy waga ~77kg 40 40 40 dzień treningowy

    Odpowiedzi: 36| Ilość wyświetleń: 1515| Data: 2011-10-11 14:21:32| Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna - przed czy po treningu? [cz.II]

    [img]https://lh3.googleusercontent.com/ joi60wgomac/vt6tmz9azei/aaaaaaaaix8/sg6bvwet8ua/s616/creatine powder[/img] o tym już było: http://www.sfd.pl/kreatyna__przed_czy_po_treningu_ t997506.html nadal kwestia dotycząca czasu spożycia kreatyny

    Odpowiedzi: 11| Ilość wyświetleń: 1292| Data: 2015-04-27 23:44:21| Liczba SOGów: 2
  • Dom / Sztanga 20kg / Hantle po 5kg

    witam! ok, zacznijmy od tego, że jestem chuchrem w porównaniu z większością tutaj. ćwiczę ok 30 minut w domu, raz dziennie lub raz na dwa dni. cel: wzmocnienie mięśni klatki piersiowej, brzucha, rąk, wyrobienie muskulatury na akceptowalnym

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 14544| Data: 2006-02-03 01:21:41| Liczba SOGów: 0
  • Jakie węglowodany po treningu ?

    na stronie agencji promocji zdrowia napisane jest: synteza glikogenu przebiega najbardziej intensywnie w ciągu 5 6 godzin po zakończeniu treningu, dlatego w tym czasie należy przyjąć ok. 200g węglowodanów o wysokim indeksie glikemicznym

    Odpowiedzi: 22| Ilość wyświetleń: 15226| Data: 2005-05-01 20:35:19| Liczba SOGów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - ELbodybuilder po DZIKĄ MASĘ

    cześć wszystkim, słowem wstępu : nazywam się wiesiek mam 20 lat na siłowni trenuje od około 6 lat i 5 6 miesięcy z tego ok. 3 lata na domowej siłowni . przy początkach mojej ,, kariery`` na siłowni moim sportem była koszykówka i na niej się

    Odpowiedzi: 114| Ilość wyświetleń: 5249| Data: 2014-10-12 12:34:11| Liczba SOGów: 0
  • 2 na 1 po łódzku

    w łódzkiej manufakturze rządzili bandyci dwóch podpitych bandziorów demolowało w nocy z soboty na niedzielę hiszpańską restaurację costa del mar , której współwłaścicielem jest piotr grąbkowski, saksofonista blue cafe. zaczepiali gości, wyzywali

    Odpowiedzi: 51| Ilość wyświetleń: 5007| Data: 2006-09-25 12:39:56| Liczba SOGów: 4
  • MMA Attack 3 - wyniki i dyskusja po gali.

    open.: robert burneika pok. dawida ozdobę przez dyskwalifikację trzecia żółta kartka 2:38, runda 3 open.: damian grabowski pok. stava economou przez niejednogłośną decyzję, 5:00, runda 3 84 kg.: tomasz drwal pok. wesa swofforda przez poddanie

    Odpowiedzi: 254| Ilość wyświetleń: 11303| Data: 2013-04-28 00:46:50| Liczba SOGów: 5
  • W kwestii problemów po strzale

    widziałem tu kilka postów, na temat problemów jakie zdarzają się po iniekcjach. mam więc kilka uwag, żeby już to uspokoić już to uczulić na pewne sprawy. 1. wstrzyknięcie powietrza. jeśli wstrzykniemy w mięsień powietrze nie za durzo do 1cm i

    Odpowiedzi: 38| Ilość wyświetleń: 5610| Data: 2001-12-22 12:39:57| Liczba SOGów: 3
  • UFC 190 - Rousey vs. Correia - Wyniki i dyskusja po gali

    [img]sfd/images/2015/8/2/b8b2a731f2764f9f9259b47e9b32d3b2[/img] walka wieczoru: pojedynek o mistrzostwo dywizji koguciej 135 lbs: ronda rousey pok. bethe correię przez ko prawy sierpowy , 0:34, runda 1. karta główna ppv : 205 lbs:

    Odpowiedzi: 26| Ilość wyświetleń: 3410| Data: 2015-08-02 10:15:21| Liczba SOGów: 4
  • swędzenie, mrowienie skóru ud i pośladków a nadmiar TŁUSZCZU

    czesc! moze ktos z was uzna ze to co napisze jest troche śmieszne, ale dla mnie jest to problem i nie wiem co zrobic i ma to zwiazek wg mnie z tyciem i odchudzaniem. mam typowa budowe ala gruszka. od pasa w dol rozmiar 40 42 u gory 38. moim

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 16850| Data: 2008-06-21 22:34:28| Liczba SOGów: 0
  • Placek ryżowy po zbójnicku by KruQ

    [size=big] [color=purple]placek ryżowy po zbójnicku[/color] [/size] [size=big][color=red]gulasz[/color][/size] [size=normal][color=green]skład:[/color][/size] odtłuszczona szynka wieprzowa może być wołowina : 500g cebula: ok 200g 2 szt.

    Odpowiedzi: 14| Ilość wyświetleń: 5228| Data: 2013-11-18 20:49:35| Liczba SOGów: 8
  • foty do oceny po pierwszym cyklu kreatyny

    2007/20070316190432 wkleję kilka swoich fotek. oceniajcie. mam 18 lat, ćwiczę ok 10 miesięcy bo miałem trochę przerw w treningu. teraz jestem tydzień po skończeniu pierwszego cyklu krety trecka. cykl trwał tylko 4 tygodnie bo stawy mi zaczęły

    Odpowiedzi: 50| Ilość wyświetleń: 15690| Data: 2007-03-16 19:04:32| Liczba SOGów: 12
  • Kovacs - po raz kolejny....

    kovacs... na tym forum widziałem już setki opinii i tematów na temat tego pana 9kovacsa . więc z góry sorry, że zakładam nowy post o tym panu nie chodzi mi tyle o wasze opinie na jego temat, ale chciałem przedstawić swój pogląd. jeśli chodzi

    Odpowiedzi: 30| Ilość wyświetleń: 4565| Data: 2004-04-20 20:00:25| Liczba SOGów: 2
  • FotKi Po 13 miesiącach

    siemka! oto moje osiagnięcia po 13 miesiącach regularnych ćwiczeń i w miare szczegółowo trzymanej diety masowej. wiem że masy troszke brakuje ale cały czas walcze. wymiary są w profilu .troche nieaktualne ale jak zmierze to uzupelnie : prosze o

    Odpowiedzi: 69| Ilość wyświetleń: 12181| Data: 2006-06-20 09:50:50| Liczba SOGów: 21
  • TEN-SHIN / DZIENNIK / TS CZYLI SIŁA PO 30-TCE

    witam! chcąc zmobilizować się do treningów oraz na bieżąco zapisywać swoje siłowniane poczynania postanowiłem dokumentować wszystko w dzienniku treningowym. oczywiście dziennik ten ma również służyć wymianie doświadczeń z innymi użytkownikami

    Odpowiedzi: 75| Ilość wyświetleń: 2781| Data: 2009-05-11 22:14:42| Liczba SOGów: 3
  • Piorunos - efekty po 1-wszym HST

    opisuje swoje pierwsze hst korzystajac z okazji ze sie wlasnie rozchorowalem i leze w lozku i tak sie super zlozylo ze choroba mnie dopadla akurat na poczatek sd hehehe obwody: wszystkie pomiary rano bez pompy bo nie uznaje czegos takiego.

    Odpowiedzi: 10| Ilość wyświetleń: 1134| Data: 2008-01-06 14:24:30| Liczba SOGów: 2
  • Schudnąć po przebojach z bulimią? Możliwe? Pomóżcie

    wiek :17 waga : +/ 52 kg wzrost : 156 cm obwód w biuście 1 :87 obwód pod biustem : 77 obwód talii w najwęższym miejscu 2 : 74 75 obwód na wysokości pępka : 84 obwód bioder 3 : obwód uda w najszerszym miejscu: obwód łydki : 35 w którym

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 1552| Data: 2012-06-22 21:44:47| Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}