Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: kreatyna carbo dekstroza

Strona 9 z 2242

  • Kreatyna i białka serwatki

    przejdźmy od razu do rzeczy. kreatyna oraz białka serwatkowe są dwoma suplementami, o których z praktyki wiadomo, że połączone umiejętnie z intensywnym

    Odpowiedzi: 21 | Ilość wyświetleń: 58502 | Data: 2005-04-27 11:41:17 | Liczba SOGów: 25
  • Olimp - Carbo®

    [img]/obrazkisfd/zdjeciasfd3_large/d36bfdec56244ac09de04a12b89edd79[/img] opis: olimp carbo to preparat węglowodanowy w formie proszku do rozpuszczania w wodzie, przeznaczony do stosowania jako element

    Odpowiedzi: 147 | Ilość wyświetleń: 44842 | Data: 2006-10-17 03:46:04 | Liczba SOGów: 10
  • Kreatyna - faza ładowania vs bez fazy ładowania -> Strategie suplementacyjne

    or in conditions of severe stress and/or injury http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10675277 suplementacja kreatyna zwieksza poziom kreatyny i fosfokreatyny w mięśniach zwiekszajac tym samym calkowita pule kreatyny w organizmie, co

    Odpowiedzi: 13 | Ilość wyświetleń: 25010 | Data: 2011-03-19 00:21:31 | Liczba SOGów: 7
  • KREATYNA - Sposob jej działania i sens używania! :-)

    do ogromnej szybkosci. jednak palaczom blyskawicznie konczy sie wegiel i wtedy przybiegaja im z pomoca poslancy kreatyna , ktorzy przynosza jedna porcje wegla dla kazdego palacza. to pozwala utrzymac morderczo szybki ruch lokomotywy. jednak

    Odpowiedzi: 53 | Ilość wyświetleń: 53647 | Data: 2006-07-02 15:37:48 | Liczba SOGów: 27
  • Kreatyna - węglowodany vs węglowodany + białko a poziom kreatyny

    grup high cho 94g ww i protein cho 50g + 47g ww zdecydowanie wieksze niz u grupy low cho 50g ww kreatyna + kreatynina wydalona w ciagu 40h: placebo 8.7+ 3.3 =12.4g low cho 7.9+3.3 =11.2g high cho 7.6+2.9 =10.5g protein

    Odpowiedzi: 85 | Ilość wyświetleń: 22391 | Data: 2011-07-27 04:22:50 | Liczba SOGów: 10
  • Jak działa kreatyna

    kreatyna jest naturalnym składnikiem ludzkiego organizmu. powstaje z ważnych aminokwasów:argininy, glicyny i metioniny. kreatyna ułatwia produkcję energii atp na poziomie komórkowym; atp pozwala na szybkie i eksplozywne ruchy mięśni. większość

    Odpowiedzi: 41 | Ilość wyświetleń: 70163 | Data: 2003-06-15 18:06:00 | Liczba SOGów: 23
  • TKD - propozycje jadłospisów

    ustalono przy redukcji 2000 kcal białko 2,2g suplementacja witaminy i minerały, omega 3, magnez, wapń, kreatyna carbo białko dni treningowe wersja 1 6.45 jaja 160g, olej z pierwszego tłoczenia 10g, boczek 30g, cebula 3g 9.45

    Odpowiedzi: 22 | Ilość wyświetleń: 9555 | Data: 2005-09-13 14:13:30 | Liczba SOGów: 2
  • kiedy brac carbo???

    siemka...kiedy w jakims poscie przeczytalem ze facet bral carbo przed treningiem i to dawalo mu kopa czy warto tak robic czy jezeli juz wezme carbo przed to mozge tez brac po treningu pozdro

    Odpowiedzi: 15 | Ilość wyświetleń: 19704 | Data: 2003-12-20 19:55:05 | Liczba SOGów: 0
  • Kreatyna i kolagen w urazach - zobaczcie co znalazłem.

    mieć tzw. nutriceutyki specjalne suplementy odżywcze takie jak: hydrolizaty kolagenu, czy też glutamina lub kreatyna biochemia to nauka badająca zjawiska chemiczne zachodzące w organizmach żywych. uczy ona, że każdy organizm zbudowany jest z

    Odpowiedzi: 17 | Ilość wyświetleń: 26024 | Data: 2002-04-22 21:49:39 | Liczba SOGów: 15
  • Kreatyna - osoby odczuwające działanie vs osoby nie odczuwający działania

    kreatyna jest jednym z najczesciej uzywanym suplementem zwiekszającym siłę,wytrzymalośc i masę mięsniową. srednio u osobnika 70kilowego znajduje sie ok 120g kreatyny. ok.95% znajduje sie w miesniach szkieletowych. z czego ok 65% pod postacia

    Odpowiedzi: 34 | Ilość wyświetleń: 22699 | Data: 2011-02-25 18:34:04 | Liczba SOGów: 5
  • [FAQ]Co, jak i kIedy BRAĆ

    treningowych storm dzień treningowy. rano storm po treningu storm lub przed ja prefereruje przed, kreatyna działa podczas wysiłku dzień nietreningowy rano storm to zależy czy masz duża puchę jak nie bierz tylko ] w ciągu dnia

    Odpowiedzi: 50 | Ilość wyświetleń: 14091 | Data: 2008-12-29 18:09:34 | Liczba SOGów: 25
  • co to jest Carbo?

    wszedzie czytam ze zalecacie carbo co to jest mozecie opisac mi dokladnie dzialanie tego preparatu z gory dziekuje.

    Odpowiedzi: 12 | Ilość wyświetleń: 36186 | Data: 2004-11-30 12:16:41 | Liczba SOGów: 0
  • CARBO, GAINER, BULK, BIAŁKO - istota brania

    carbo gainer, bulk, białko istota brania sądząc po liczbie postów typu jak kupie gainera xxx to ile mi pójdzie masy większość świeżych nie zdaje sobie sprawy po co w ogóle sie kupuje powyższe odżywki. istota brania odżywek jest bardzo

    Odpowiedzi: 29 | Ilość wyświetleń: 24337 | Data: 2006-02-03 11:33:53 | Liczba SOGów: 25
  • Carbo - zestawienie by Piter_1988

    witam! ten post będzie obejmował wszystkie najpopularniejsze carbo dostepne na naszym rynku. będzie duzo ciekawych informacji, zdjęcia, ceny, smaki oraz opinie uzytkowników sfd.

    Odpowiedzi: 127 | Ilość wyświetleń: 20791 | Data: 2006-07-03 20:35:23 | Liczba SOGów: 55
  • Kolejne nowosci od SFD BCAA, Kreatyna, STACK!!!!!!!!!!!!!!!!

    opis26686.html ***************************************************************** kreatyna http://sfd2.static sfd.pl/sklep/aspx/getimage.ashx produkt=26687&xy=400x400 opis: sfd pure creatine to suplement diety zawierający

    Odpowiedzi: 471 | Ilość wyświetleń: 21942 | Data: 2011-06-03 15:53:59 | Liczba SOGów: 12
  • Problem z dawkowaniem "dodatków"

    witam, mam następujące dodatki do mojego treningu hst : ze sklepu sfd firmy activita: kreatyna 500g dextroza 500g carbo 1000g i do tego: filomag b6 oraz zincas forte tran ; nie zamierza się pytać

    Odpowiedzi: 23 | Ilość wyświetleń: 1240 | Data: 2005-03-17 22:35:13 | Liczba SOGów: 1
  • Dieta w okresie budowania masy mięśniowej

    podstawowymi suplementami i odżywkami w okresie budowania masy mięśniowej są: gainery glutamina białko kreatyna carbo mam nadzieje ze wam sie to przyda, milego czytania 1 pozdrawiam 1 dieta jest niezmiernie ważna, jeżeli

    Odpowiedzi: 19 | Ilość wyświetleń: 15570 | Data: 2007-12-03 14:41:14 | Liczba SOGów: 5
  • Najlepsza Kreatyna

    powiedzcie która waszym zdaniem jest najlepsza kreatyna i zagłosujcie w ankiecie.o wypowiedź prosze osoby stosujące kreatyne . kreatyna : multipower creatine

    Odpowiedzi: 51 | Ilość wyświetleń: 18463 | Data: 2003-10-07 22:45:54 | Liczba SOGów: 1
  • kreatyna - faza nasycenia!!!!

    dwadziescia piec tabletek przez pierwsze piec dni, sralem jak dziki a tak w sumie to po calym cyklu nic mi ta kreatyna nie dala, no, moze troszeczke. jak myslicie olac faze nasycenia moze to tylko chwyt producentow tego szitu, zeby jesc go

    Odpowiedzi: 27 | Ilość wyświetleń: 21421 | Data: 2001-04-04 18:21:41 | Liczba SOGów: 1
  • Kreatyna - cos to daje?

    to z tych miesni w koncu wyjdzie . a przeciez miesnie sie buduja dzieki wiekszej syntezie bialek ... a skoro kreatyna na to nie wplywa to wydaje sie ze nie ma wplywu na mase... jedyny efekt ze podczas cyklu mozna sobe wiekszymi ciezarami

    Odpowiedzi: 14 | Ilość wyświetleń: 50338 | Data: 2003-06-04 14:15:08 | Liczba SOGów: 0

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}