w treści w temacie po pseudonimie Tylko najlepsze tematy
Sortuj wg ilości SOGów  / Sortuj wg daty  / Sortuj wg trafności wyszukiwania  

Szukana fraza to: "ile mozna uciskać rane"

Strona spośród 1  stron dla zapytania: ile mozna uciskać rane

Rana pod strupem -gojenie czas , a blizna

i staram sie unikac bandaza. 2.czy po odpadnieciu strupa ma znaczenie kiedy wybiore sie na basen mowa tu o bliznie 3. ile mniej wiecej czasu musze czekac aż znów bede mógł wykonać trening pod woda 4. jak zapobiec tym cholernym przebarwieniom

Data: 2009-07-06 22:57:04 | Dział: Zdrowie | Autor: Libos | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1648 |

Szybsze gojenie rany

bylem ostatnio na lyzwach no i troche mnie wkrecilo wiec posmigalem sobie dluzsza ch ile ale ze lyzwy gowniane bo wypozyczone to mnie troche poobcieralo. no i mam taka jedna ranke jakby ktos oderwal kawal

Data: 2006-12-27 19:19:55 | Dział: Zdrowie | Autor: the_d | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1605 |

bole w stawach

lopatka wyjatkowo mocno i powiekszyl mi sie od razu wezel chlonny pod prawa pacha nie wiem moze przypadek, a moze mozna to wiazac. w kazym razie czuje jak powoli czasami zaczyna mnie tez bolec lewa lopatka:/ rowniez kilka dni temu zaczal

Data: 2006-08-22 22:05:04 | Dział: Zdrowie | Autor: karciaa1 | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1591 |

tormentiol na oparzenia

czy mozna go stosowac na rane oparzeniowa jako piewrszy zastosowalem pentanol w piance jest dobry a tearz po 3 dniach zastanawiam sie nad tormientolem czy sie nadaje czy moze w recz przeciwnie pytanie takie czy mozna go zastosowac na rane oparzeniowa

Data: 2010-11-14 12:51:17 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1577 |

kleszcz?

pod skórą tylko czarna kropka. postaram się skoczyć na pogotowie po pracy, jednak w tej chwili staram się dowiedzieć ile moge............... ps. nigdzie wczoraj nie chodziłem po lasach byłem najzwyczajniej w barze,

Data: 2008-07-02 11:21:59 | Dział: Zdrowie | Autor: Jedi God | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1571 |

rana

w odniesieni do skory i moje pytanie brzmi czy jest szansa na calkowite zniekniecie strupa procesem naturalnym czy mozna takie cos poddac opeacji , lub tez czy kolor mi sie zmieni tak ze bedzie nie rozpoznawalny na skorze i po przez owlosnienie

Data: 2003-10-20 22:54:14 | Dział: Zdrowie | Autor: -Zapaśnik | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1571 |

Sprawa jest.

ten nieudacznik był u lekaza to niezapytał sie o nic w zwiazku z tym, ustalił tylko termin operacji. a chcialby wiedziec ile to sie goi, szukal w necie ale informacje wyły rozbierzne, najczesciej jednak ok. 2 tygodni. w zwiazku z tym moje pytanie

Data: 2005-06-03 16:25:26 | Dział: Zdrowie | Autor: PLŚ | Liczba SOGów: 1 | Trafność: 1569 |

Przyspieszacz gojenia pilnie potrzebny!

aktywnych plastrow tzn. takich ktore wytwarzaja wodne srodowisko na ranie takie cos widzialem kiedys w tv ale nie wiem ile to kosztuje. bede bardzo wdzieczny za rady i propozycje zakupu specyfikow, ktore przyspiesza proces gojenia. jest to dla

Data: 2005-11-06 13:09:33 | Dział: Uroda | Autor: bryk | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1569 |

STEREOTYP czy LEK - pomaga czy szkodzi ?

czy smalec z psa szkodzi czy pomaga co wy o tym sadzicie i czy slyszeliscie o takich 2 przypadkach jakie wymienilem...

Data: 2008-05-30 02:09:47 | Dział: Zdrowie | Autor: komornik88 | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1565 |

Przyspieszacz gojenia pilnie potrzebny

aktywnych plastrow tzn. takich ktore wytwarzaja wodne srodowisko na ranie takie cos widzialem kiedys w tv ale nie wiem ile to kosztuje. bede bardzo wdzieczny za rady i propozycje zakupu specyfikow, ktore przyspiesza proces gojenia. jest to dla

Data: 2005-11-06 16:56:03 | Dział: Zdrowie | Autor: bryk | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1565 |

rana tluczona co na blizne

k odp za krzepniecie fibroblasty wytwarzaja kolagen przy zroscie po biologicznemu rychłozrost zrodla kolagenu mozna znalesc w tluszczach jakie inne pordukty mam nadzieje ze otrzymam odp: pozdraiwam

Data: 2006-11-11 18:37:38 | Dział: Uroda | Autor: LukasNBA | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1556 |

Ropiejaca rana

jak mozna szybko usunac ropiejaca rane z kolana .wiec bylo to tak ze weszlam na taki murek od plotu ten murek byl zrobiony z

Data: 2011-05-21 09:20:59 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1556 |

czy mozna uzywac neomycinum na rane

czy można używać neomicinum na otwartą , świeżą ranę po szyciu chirurgicznym na twarzy, w jaki sposób pozbyć się opuchlizny pod oczami i na czole.jak długo bedzie zchodzić opuchlizna z twarzy w końcu za 4 tygodnie święta

Data: 2010-11-22 12:22:19 | Dział: Szybkie pytanie | Autor: SFD | Liczba SOGów: 0 | Trafność: 1554 |
1

Ostatnio wyszukiwane: aegon telemarketing warszawa opinie | przeszczepy za i przeciw | metanabol polski a powienkszenie penisa | bold oral | t na bliźnięta | super odzywka na mase | marek zab | ile powinno się dziennie skakać na skakance | piłkarz polski z Francji | Eldo chodź ze mną wywiad interpretacja | btw a lbm | stroje z lat 80 zdjęcia | kaszel a wymioty | ile dni robi sie piwo | co do mono i aakg | deca i winko jak brac | komórek | odciski korki | TS90 | SFD TRIMAL