Wyszukiwarka


Znalezione artykuły pod frazą: chleb wieloziarnisty wartosci odzywcze

Strona 1 z 202

  • Wartosci odzywcze - blad?

    ostatnio zasmakował mi ten chleb i chciałbym go wplątać w dietę. tylko mam watpliwosci czy wartosci odzywcze sa dobrze podane na etykiecie. i jak w

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1162| Data: 2010-02-01 16:17:17| Liczba SOGów: 0
  • Chleb wieloziarnisty - problem?

    jem chleb wieloziarnisty taki ciemny 2 x dziennie i zjem dajmy na sniadanie ten chleb z czyms i mnie za 10 min goni na kibel i czyści tak troche na rzadko

    Odpowiedzi: 5| Ilość wyświetleń: 1438| Data: 2008-01-14 09:33:36| Liczba SOGów: 0
  • Wartosci odzywcze

    jak powinny wygladac wartosci odzywcze , chodzi mi tu o bialko, weglowodany, tluszcze w gramach dla osoby wazacej 110kg planujacej przybrac mase na cyklu sa.......z gory dzieki za odpowiedzi

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 2596| Data: 2006-01-19 05:49:17| Liczba SOGów: 0
  • Batonik Corny - wlasciwosci odzywcze.

    witam mam pytanie odnosnie batonika corny ,czy ma on wartosci odzywcze ktore pomagaja po treningu na przyrost masy albo dostarcza on inne potrzebne wartosci odzywcze pomocne podczs lub po treningu

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 6585| Data: 2008-07-09 22:28:00| Liczba SOGów: 0
  • ryz i wart odzywcze

    czy wartosci odzywcze dla 100gram ryzu powinno sie brac pod uwage przed gotowaniem czy po bo jak wiadomo po ugotowaniu jest ciezszy wyliczyc 100gram po ugotowaniu i jesc czy calosc : jako przed

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 1665| Data: 2006-06-05 15:00:31| Liczba SOGów: 0
  • gyros jakie wartosci moze miec to mieso?i co sadzicie o tych produktach

    siema, w biedronce zobaczylem paczkowane mieso o nazwie gyros z kurczaka turecki, wie ktos jakie to ma wartosci odzywcze w skladzie z tego co kojarze bylo ponad 90% miesa z nogi kurczaka syf czy mozna czasami dobra jest

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 3263| Data: 2009-08-19 20:24:05| Liczba SOGów: 0
  • Chleb wieloziarnisty

    czy to dobre źródło węgli nie mam za bardzo co wziąść do szkoły. jeszce drugie pytanie, czy chleb można zamrażać

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 1928| Data: 2008-11-20 18:10:59| Liczba SOGów: 0
  • dieta na wycinke

    prob i bledow. raz dieta byla, ale efekty slabiutke wiec ulozylem nowa.licze na uwagi. 1.owsianka, mleko 2.chleb razowy, mozzarella 3.ryz, piers z kurczaka bez skory, sporo swiezych warzyw, orzechy wloskie 4.tunczyk, swierze warzywa, odzywka

    Odpowiedzi: 28| Ilość wyświetleń: 13872| Data: 2011-03-27 14:50:54| Liczba SOGów: 0
  • Dieta do oceny- wazne bo wedlug niej idzie mi sam tluszcz

    sniadanie: chleb pelnoziarnisty z szynka/miesem. przyblizone wartosci odzywcze 80 90g. ww., 30g. bialka zwierzecego, 10g. tluszczu

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 1078| Data: 2009-12-29 10:31:52| Liczba SOGów: 1
  • Charakterystyka wartosci odzywczej grup produktow spozywczych By Makaveli17

    xii cukier i słodycz. i produkty zbozowe *naleza do niej: maka, kasze, makarony, pieczywo, chleb bulki, platki, ryz, kluski. *produkty te sa bogate w cukrowce złożone glownie: skrobia i blonnik dlatego pelnia role

    Odpowiedzi: 6| Ilość wyświetleń: 29904| Data: 2008-04-19 14:12:47| Liczba SOGów: 5
  • dieta South Beach

    ryż, makaron, ciastka, mleko także sojowe , kefiry, jogurty i alkohol. schudłam 3 kg. najtrudniej było żyć bez chleba. bez niego nic nie smakowało. poza tym wysokobiałkowe menu sprawiło, że męczyły mnie lekkie mdłości. brakowało mi energii,

    Odpowiedzi: 4| Ilość wyświetleń: 23936| Data: 2004-09-18 11:53:18| Liczba SOGów: 1
  • chicken nuggets

    pare razy piekarnik musi byc rozgrzany po 15 minutach wyciagamy takie cudenka 7 2008/20081212152633 wartosci odzywcze w przyblizeniu : b 50g w 10g t 10g smacznego wua la 7 zmieniony przez b 50 w dniu 2008 12 12 15:26:33

    Odpowiedzi: 198| Ilość wyświetleń: 91469| Data: 2008-12-12 15:19:11| Liczba SOGów: 91
  • Dieta na masę (ektomorfik 65kg)

    80g, mleko 200g, trochę rodzynek, orzechów wyszło: 16g bialek, 14g tluszczy, 60g ww 400kcal ii śniadanie 11.30 chleb wieloziarnisty 2 kromki , 40g sera żółtego wymiennie z wędliną na kolację , 10g masla, 10g oliwek, 30g pomidora wychodzi

    Odpowiedzi: 8| Ilość wyświetleń: 10039| Data: 2007-08-21 16:35:11| Liczba SOGów: 0
  • WAGA STOI W MIEJSCU

    mój dzjadłospis wygląda mniej więcej tak: rano ok.8.00 9.00 nie mam stałej pory jedzeń zjadam 2 3 kromki chleba wieloziarnistego z odrobiną smarowidła,drobiową i pomidorem bądz z jajkiem gotowanym,pomidorkiem albo tą kromkę z serkiem

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 12379| Data: 2006-11-17 18:25:56| Liczba SOGów: 0
  • Piersi low carb by Malinowa [KURCZAK]

    rozgrzany piekarnik ok.200stopni przez 25 35 min. podawac w zaleznosci od diety z makaronem albo ryzem :} wartosci odzywcze na jedna porcje calosc to 3 porcje : * 318 kcal * bialko = 45,5 * tluszcze = 13,2 * weglowodany = 3,8 czas

    Odpowiedzi: 76| Ilość wyświetleń: 59865| Data: 2009-02-25 01:39:08| Liczba SOGów: 61
  • Pieczywo, które wybrać?

    witam, pozwolę sobie scharakteryzować kilka rodzajów pieczywa : chleb żytni http://img153.imageshack.us/img153/9219/41077100ah0.png * produkowany z mąki żytniej z dodatkiem

    Odpowiedzi: 18| Ilość wyświetleń: 5579| Data: 2008-04-24 11:05:48| Liczba SOGów: 7
  • Dieta na mase, 71kg, 190cm, ektomorfik. Sugestie mile widziane.

    innym raczej bo duzo bialka idzie i nie wiem czy bym sie zmiescil w 100zl z bialkiem na mc. zamiast tego na przemian chleb razowy 100g skonczyl mi sie ten ktory kupuje, wiec podam na przykladzie znalezionego w tabeli i do tego jakas chuda szynka

    Odpowiedzi: 9| Ilość wyświetleń: 3187| Data: 2010-10-20 23:00:29| Liczba SOGów: 1
  • soczysta piers z kuraka

    ma byc tyle wody zeby kawalki byly podlane woda do polowy zawijamy i do piekarnika na 30 35 minut wartosci odzywcze b 50g w 0 t ok 8 kalorie ok 330 zmieniony przez b 50 w dniu 2008 10 16 15:46:20

    Odpowiedzi: 141| Ilość wyświetleń: 81296| Data: 2008-10-16 15:42:25| Liczba SOGów: 70
  • Zestawienie bialek do 1kg ;)

    a. vital max whey protein 80 natural 750g 49.00zł wartosci odzywcze w 100g: białko min. 77,5g 23,3 g węglowodany max. 5g 1,5 g tłuszcz max. 4,6g 1,4 g

    Odpowiedzi: 12| Ilość wyświetleń: 2598| Data: 2006-08-26 16:58:02| Liczba SOGów: 6
  • Jajecznica wg mnie.

    dla nas konsystencje ladujemy wszystko na talerz 3 otrzymujemy jajecznice paste, mozna ja sobie nalozyc na chleb i jesc jak kanapki 3 ale ja wole tradycyjnie przegryzac chlebkiem. http://img518.imageshack.us/img518/9113/dsc00042je9

    Odpowiedzi: 27| Ilość wyświetleń: 13791| Data: 2008-10-11 09:54:06| Liczba SOGów: 24

Znalezione produkty w sklepie:

{{ p.Nazwa | truncate: 25 }}

{{ p.Opis }}

Cena: {{ p.Cena }}