SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

pomoc dla dziewczyny! :P

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1606

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 104
Mam 18 lat, cwicze 3 lata, ostatnio mialam przerwe przez kontuzje ale juz ok. Od listopada jestem na rozpisce dzieki ktorej mam zejsc do 45-48 kg, potem wejsc na mase a celem jest debiut w fitness sylwetkowym. Diete trzymam, bardzo uwazam na to co jem, biore oprocz tego izolat i bralam wczesniej rozne spalacze ale nic nie dawaly. Waga spadala ale po odstawieniu bylo tak samo potem, nawet przerozne cardio nie pomaga, nawet po 2 razy dziennie ;/ najmniej wazylam 50,5kg ok rok temu a teraz waze po kilku tygodniach przerwy 60 ;/ zrobie wszystko zeby kiedys stanac na scenie ale ni cholere nie chce ruszyc redukcja...nie mam problemu z nabieraniem masy. typowa budowa endo. Dodam ze jestem zielona jesli chodzi o sterydy. Bralam kiedys tylko clena ale oczywiscie nic nie dal. Badania ok, podwyzszony kwas moczowy lekko. Teraz czytalam i mam na mysli primobolan, saa lub clen. ale jak to dawkowac?? dodam ze w gre wchodzilyby tylko tabsy bo mieszkam z rodzicami u ktorych nawet jak biore bialko to masakra.
1. WIEK: 18
2. WAGA: 60
3. WZROST: 152
4. WYMIARY:
-biceps: P 27 L 29
-klatka: 86
-udo: 51
-talia: 83
5. STAŻ NA SIŁOWNI: 3 lata
6. DIETA:
-białko: 150
-węglowodany: 200-250 (zalezy czy dzien treningowy czy nie)
-tłuszcz: 30
7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: clenbuterol 2x 2mg dziennie 2 tyg codziennie 2 tyg przerwy 4 takie cykle
8. TRENING: siłowy
9. CEL CYKLU: redukcja
10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: hmm...skonczylam brac jakos w lipcu
11. POZIOM BF%: 23
12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): endomorfik
13. STAN ZDROWIA: dobry
14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak
15. PPM (podstawowa przemiana materii): wolna przemiana