SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Zmiana ustawień planu na potreningu.pl

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1381

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 31
Witajcie! Z góry przepraszam za temat trochę "nie na temat", mam nadzieję, że chociaż dział odpowiedni. ;) Szukałam przez wyszukiwarkę, nie znalazłam odpowiedzi.
Wiem że przy wykupieniu planu dieta+trening jest opcja wyboru treningu w domu, ale gdzie taką opcję zaznaczyć?
Mam możliwość wyboru czy jestem początkująca, czy miałam już styczność z siłownią i o jakich porach mogę ćwiczyć, ale nigdzie na profilu nie widzę opcji odnośnie treningów w domu. Dodatkowo, kupując plan zaznaczyłam, aby rozpocząć za 3 dni, tj 26.09, czyli poniedziałek bo miałam planowany wyjazd do znajomych na drugi koniec kraju i wiedziałam że nie będzie kompletnie opcji na zaczynanie diety czy treningów.
Właśnie się dowiedziałam że jednak nie jadę i tu pytanie, czy jest jeszcze opcja, aby zacząć plan np od jutra/niedzieli?
Kiedy w takiej sytuacji i gdzie widoczna jest lista zakupów?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 9051 Napisanych postów 82733 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 699766
Witam,
wszelkie pytania w sprawie planów treningowych/dietetycznych tutaj:
http://potreningu.pl/contact
Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 31