SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Trening na mase 83kg

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 846

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 393
Witam.

Mam do was pytanie mianowicie, czy pracujac 3 dni pod rzad po 12h i majac 3 dni wolnego(i tak w kolko) moglbym budowac mase miesniowa normalnie? Czy do takiego systemu pracy jak i cwiczen dokupic np aminokwasy itp Czy to wszystko mija sie z celem przy takim.trybie pracy.

Diete posiadam a przerwe w pracy mam tylko jedna czasem dwie

Staz:2 lata
Waga teraz 83kg( przed skreceniem stawu obojczykowo barkowego 91)
Wzrost: 183

moj trening:
klata biceps przedramie
plecy triceps
Nogi barki



Zmieniony przez - Mefi90 w dniu 2014-10-02 16:09:41



do tego kupilem sobie carbOrade czego w diecie nie ma

Zmieniony przez - Mefi90 w dniu 2014-10-02 17:07:39
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,
jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 2680 Napisanych postów 26867 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 587078
Spokojnie możesz ćwiczyć i mieć tego efekty. Klucz to odpowiednia dieta - uwzględniająca całość Twojej aktywności fizycznej w ciągu dnia. Co do treningu do rozumiem że układ wygląda tak:

PPP WWW P / PP WWW PPP/ WWW PPP W

Treningi zatem możesz zaplanować tak (pogrubiona czcionka):

PPP WWW P / PP WWW PPP/ WWW PPP W ITD.

Plan taki jak zaproponowałeś ma jedną wadę - całe nogi z barkami są niewykonalne jeśli chcesz ćwiczyć na 100% możliwości. Zatem na przykład możesz podzielić:
a) Klatka + biceps + łydki
b) przód uda + barki
c) grzbiet + tył uda + triceps

Inne wyjście to zastosowanie treningu push/pull lub push/pull/legs - i raczej bym to sugerował na początek.

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 22 Wiek 28 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 393
nightingal
Spokojnie możesz ćwiczyć i mieć tego efekty. Klucz to odpowiednia dieta - uwzględniająca całość Twojej aktywności fizycznej w ciągu dnia. Co do treningu do rozumiem że układ wygląda tak:

PPP WWW P / PP WWW PPP/ WWW PPP W

Treningi zatem możesz zaplanować tak (pogrubiona czcionka):

PPP WWW P / PP WWW PPP/ WWW PPP W ITD. .


tak trening wtedy wyglada tak napisales Praca-P W-wolne czyli trening.

P/P/L juz wczesniej mialem i teraz wlasnie chcialem split wdrazyc i zastosuje sie do twojej wersji co rozplanowanego treningu.

Czyli np do 3 treningow pod rzad plus odpowiedniej diety nie bede musial inwestowac w aminokwasy czy lepiej zakupic przy takim systemie pracy jak i cwiczen.


Moja praca jest stojaco- siedzaca, przy prasach hydraulicznych czyli zawsze cos bede nosil, podnosil i robil manualnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
nightingal Moderator
Ekspert
Szacuny 2680 Napisanych postów 26867 Wiek 39 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 587078
Ćwiczysz nie 3 dni pod rząd a w dni gdzie masz pogrubione W. 3 dni pod rząd to cienki pomysł.

Barki w takim treningu ćwiczysz z lekkim zapasem.

Zmieniony przez - nightingal w dniu 2014-10-03 09:14:49

BEZ BÓLU NIE MA EFEKTÓW !!!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ciężki trening minimalistycznie obciążający lędźwie

Następny temat

*KONKURS* INDYWIDUALNE PROWADZENIE !