SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Transformacja- z masówki na redukcję.. pzdr.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3231

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 534 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12809
Witam.
Mam już prawie 19 lat. Ćwiczę 19 miesięcy. Do tej pory ćwiczyłem tylko i wyłącznie masowo, przez co nazbierało się trochę fatu na brzuchu. Chciałbym zamieścić moją obecną dietę masową i prosić was o wskazówki co wyrzucić a co zostawić. Zakładam ten temat ponieważ nie znam się na redukcji.

Oto moja obecna dieta:

Kcal: 3711

B: 2,5g/ kg
WW: 5g/ kg
T: 1,3g/ kg

Śniadanie:
- płatki owsiane 60g
- jaja kurze całe 120g
- rodzynki 30g
- miód ok. 20g (dla poprawy smaku)
- jogurt naturalny 135g

Posiłek przed treningowy:
- pierś z kurczaka 160g
- makaron durum 120g
- warzywa

Zaraz po treningu:
- Gainer 65g
- Carbo 40g

Posiłek po treningowy:
- ryba sola 150g/ pierś z kurczaka 130g
- ryż paraboliczny 100g
- banan 140g

Kolacja:
- jaja kurze całe 120g
- chleb pełnoziarnisty 100g
- orzechy nerkowca 40g

Przed snem:
- białko 62g
- oliwa z oliwek 15g

+ 650ml mleka 0,5%

Proszę o opinię i rady. Pozdrawiam

jak kto dba tak i ma :)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 534 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 12809
Czy przy redukcji wchodzą w ogóle w grę smażone rzeczy? Tzn. na malutkiej ilości oliwy --> uzupełnia to w pewien sposób tluszcze.

No i czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć na ostatnie pytanie?