SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Specjalny trening mieśni brzucha bruca lee

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7620

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 31
Witam.

Od tego roku ćwiczę brzuch, jestem zielony to ćwiczyłem bardzo podstawowe ruchy. Min kładłem sie na podłodze przysunięty do łóżka lub krzesła i kładłem nogi tak aby uda były pod katem prostym z brzuchem a łydki leżały na łóżku Potem robiłem 1 serie po 50 powtórzeń (ręce trzymałem za głową ze zgiętymi łokciami i wolno podnosiłem się zginając i zwijając, a nie idąc płasko w górę, dowiedziałem sie że o to w tym chodzi aby zwijać się do kolan, aby głowa ich dotykała w tym samym tępię kładłem sie z powrotem)w ten sposób ćwicząc doszedłem do 4 serii, ale ćwiczyłem nie regularnie co nie dawało dużych efektów nawet 3-5 dni przerwy. Od tego wyżeźbiły mi sie mięśnie g. brzucha.
Jakieś 2 tygodnie temu przeczytałem w książce o Brucu Lee i o jego sposobie ćwiczeń na brzuch(ćwiczenia te zostały przepisane do książki z jego własnych notatek które prowadził tak samo dokładnie jak ćwiczył)Oto poniższe ćwiczenia:

Ćwiczenia brzucha:
1.Skręty tłowia na boki stojąc-4 serie po 70 powturzeń
2.Skrętoskłony-4 serie po 20 powturzeń(ze obciązeinem w rękach nie wiem jak to nazwać sztanhle albo jakos tak hehe taki maly kijek z 2 kulkami po bokach)
3.Unoszenie nug leząc 4 serie po 20 powturzeń(lezy sie na podlodze z rekoma zgietymi za głowa i unosi nog calkiem wyprostowane i zlączone, plecy musza cale lezeć na ziemi
suwanie sie psuje cale cwiczenie)
4.Naprzemienne skłony do nóg stojąc 4 serie po 70 pow.( stoi sie prosto z rekoma z boku w ktorych trymamy te sztanhle rece tez wyprostowana i robimy sklony w bok aby rece znajdowaly sie na wysokosci kolan jesli rece bola nie przerywac dociagac do konca)