SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Pytanie o bialko

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3083

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 70 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 891
witam,
Trenuje w akcji trening cykliczny - jestem początkującym(wlasnie zaczynam pierwszy cykl masowy). W starej cyklicznosci przeczytalem, ze zalecaja tam bialko (ale nie serwatrkowe). Wlasnie wybieram sobie produkt ktory kupie i mam kilka pytan:li

1. czym sie rozni bialko od bialka serwatki (z tego co sie doczytalem miedzy wierszami w roznych postach to serwatka jest lepsza ale mniej trwala - czy jest jeszcze cos)

2. Michail zaleca kupno bialka typu egg lub mieszanki i teraz pojawia sie pytanie - czy Olimp System Proteina jest mieszanka - czytam opis tego produktu ale chyba jeszcze za ciemny jestem aby to zrozumiec.

3. Ktore bialko lepiej wybrac Olimp System Proteina 80 czy Olimp 80 Egg. A moze jeszcze cos innego? (oczywiscie majac na uwadze ze ma to byc zwykle bialko lub mieszanka ale nie serwatka)

z gory dzieki za odpowiedz
i sorki ze banalne pytania zadaje ale kto pyta nie bladzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
qazar ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 734 Napisanych postów 31016 Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 94344
1. czym sie rozni bialko od bialka serwatki (z tego co sie doczytalem miedzy wierszami w roznych postach to serwatka jest lepsza ale mniej trwala - czy jest jeszcze cos)